Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Då har det blivit dags för att rösta i smileytävlingen, röstningen pågår till den 10/3 (alltså 10 dagar). Man får ge poäng till de tre...
2
Svar
33
· Visningar
3 546
Senast: Dasjenka
·
D
Bukefalos Är det inte dags för ett eget forum för frågor om färger på hästar snart, eller kanske lika gärna döpa om avel till färg??
Svar
8
· Visningar
1 865
Senast: Alize
·
D
Bukefalos Det är många som visar bilder här på buke och många gånger är dessa bilder såklart copyrightskyddade. Hur är det egentligen när man...
Svar
5
· Visningar
1 959
Senast: montgomery
·
Bukefalos kan du inte fixa en smileytävling? så kan vi som hänger här på buke måla egna smileysar å sen får dom andra rösta vilka dom tycker e...
2
Svar
37
· Visningar
4 959
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
Bukefalos På ungdom har det sedan november funnits en tråd där det står att man inte får diskutera droger, men vad menas egentligen med det? Själv...
Svar
3
· Visningar
1 666
Senast: Gunnar
·
M
Bukefalos skulle va skoj me ett unghäst forum!
Svar
3
· Visningar
1 812
Senast: Madelene
·
F
Bukefalos Har märkt att en hel del användare ibland blir irriterade på att du aldrig svarar på deras PM... Därför undrar jag 2 saker: ¤ Läser du...
Svar
4
· Visningar
2 061
Senast: Farouk
·
Bukefalos Använder ofta gamla forumet/arkiv för att söka upp saker, nu plötsligt är det borta varför ??????
Svar
5
· Visningar
1 881
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Bukefalos Nu har jag väntat vid min mail i nästan 40 minuter men inget mail :mad:
Svar
2
· Visningar
1 749
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Bukefalos Jag tycker det kunde passa att någonstans i inledningen berätta lite kort om Alexander den stores häst Bukefalos. Hans historia och...
Svar
2
· Visningar
3 226
Senast: Farouk
·
H
Bukefalos Nu när isdn och adsl börjar bli såpass normalt, tycker jag at du skal göra så vi kan använda bilder i våra trådar igen! Det gick...
Svar
9
· Visningar
2 176
Senast: Evergreen
·
Bukefalos Jag hade en tråd inne på westernforumet ang. tränare i sthlm. Men kan nu inte hitta den, fast jag lade in ett inlägg här om dan. Varför...
Svar
2
· Visningar
1 807
Senast: Gunnar
·
B
Bukefalos Ett forum jag kan tänka mig skulle behövas är fd travare forum. Där kan dessa ryttare och hästar få hjälp vilket BEHÖVS för det är...
2
Svar
38
· Visningar
5 564
Senast: **BORTTAGEN**
·
Bukefalos Jag inser att det finns en viss logik i att vilja ha annonser på annonssidorna, men passar alla annonser bäst där? Vad är egentligen en...
Svar
10
· Visningar
2 764
Senast: ameo
·
B
Bukefalos Jag tycker att det gamla forumet var bättre. Det ser så rörigt ut nu och känns så oxå. Nån som håller med???
Svar
5
· Visningar
1 948
Senast: Xenox
·
K
Bukefalos Jag vill rösta för att Gymkhanan får en egen länk under rubriken tävl.grenar. För att hjälpa Gymhanan på traven att växa inom Sverige...
Svar
2
· Visningar
2 156
Senast: KarinAntonsson
·
A
Bukefalos Nu har det blivit mindre information på listan där alla trådarna radas upp, det är bara ämnet som visas och inte längre första meningen...
Svar
3
· Visningar
1 927
Senast: Gunnar
·
B
Bukefalos Är det någon som kan tala om för mig hur Bukefalos uttalas ? Jag har hört många varianter, men ingen verkar veta säkert.
Svar
9
· Visningar
3 026
Senast: Lollo25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp