Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok I måndags red jag en hopplektion igen. Det var första gången jag red lektion efter mitt ofrivilliga uppehåll. Jag fick jättehästen på...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Lyckan när det står Svarte Petter vid ens namn när man kommer till stallet :love: Lyckan när man fixar HELA markarbeteslektionen utan...
Svar
0
· Visningar
351
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Sömnproblem kan medföra spännande nätter! :laugh: Har inte sovit ordentligt på hur många nätter som helst och i förrgår kväll fick jag...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Prinsessan har fått massage. Det var fingrejer det, tyckte hon! Stod så still och snällt. Man såg att hon tyckte om det och nu ska det...
Svar
0
· Visningar
285
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Jo, det ska jag säga er att nu kommer det lite inlägg igen. Sadelföljetongen fortsätter... Har stoppat om bägge och ingen blev bra. Min...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok sötisarna har intagit tv platsen. Katten tar två av tre platser i soffan och hunden har fotöljen. Eddie ville leka idag när barnen tog...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Här en bild på mitt polska halvblodssto som blir 5 i år. Jag har haft henne i tre månader nu. Hon var inte mycket riden när jag köpte...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Snön vräker ner ute och ridlusten försvann i takt med snöflingorna hastighet ner till marken. Efter två veckor med utbäddad soffa kändes...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag välkomnar vi fyra åriga Eddie till oss. Så nu har vi Eddie 1 och Eddie 2 hos oss. Tänk att båda hundarna heter samma sak! Eddie 2...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det är lika bra att jag säger som det är med en gång. Jag klarar inte av att hålla mig till dagens datum och eftersom jag inte heller...
Svar
0
· Visningar
500
Senast: Skorpion76
·
  • Låst
Dagbok Tinki var ensam i hagen när jag kom hem strax efter fyra. Med ett gnägg kom hon springande fram till grinden när jag klev fram från...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har kommit fram till att jag faktiskt har fått en hel del nya insikter efter min ridolycka. Några av dom har jag nämnt förut. Dels...
Svar
0
· Visningar
430
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag förstår inte riktigt vad som har hänt, men på senare tiden så har jag blivit väldigt anti mot att ge mig iväg på aktiviteter. Även...
Svar
0
· Visningar
406
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag varit lugn en vecka och stygnen byttes mot tejp igår. Började jobba i måndags och det började svida i ögat efter två timmar...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag fortsätter med att "göra ingenting" all ledig tid när jag inte är i stallet. Det känns lite trist faktiskt. Jag har suttit och...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har hoppat med Senioren idag. Det tyckte han var kul. Och jag med. Första gången jag skulle rida mot det rättuppstående hindret...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Premiär idag, 90 och 1m i Värnamo för Indra. Nu är hon inte minst längre utan räknas som 5-åring!
Svar
0
· Visningar
215
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Varit paus en vecka. Har varit i Skåne på ögonoperation. Ny tårkanal. Har haft dubbel näs bredd i fyra dagar nu. Olidlig smärta och...
Svar
0
· Visningar
548
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Då var det snart dags att börja jobba igen.. De senaste veckorna har rusat förbi, återhämtning efter julen. Skulle varit hos psykologen...
Svar
0
· Visningar
197
  • Låst
Dagbok Efter förra lektionen på ridskolan så hade ridläraren sagt att hon skulle meddela den som sätter hästarna att jag behöver rida några...
Svar
0
· Visningar
359
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp