Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok De fick gå in nu. Hela dagen har de stått vid hö balen i hagen så de kan likaväl stå i sin Box och hålla värmen i ladugården med hö i...
Svar
0
· Visningar
227
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Vissa människor kan sitta still i flera månader och ändå vara i toppform efteråt. Själv kan jag inte ta det normallugnt en endaste vecka...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Fick tillbaka min Lippo Azzario alto igår. Den har varit hos sademakaren för att justeras lite. Den lade sig åt höger fram och blev...
Svar
0
· Visningar
355
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Så blev det skitkallt istället. Letade upp rånarluvan, vilken grej! Perfekt för mina ömtåliga bihålor. Grönt kort uppskrivning för...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Men hej på er! Jag har inte haft häst på åtta år och trodde att jag eventuellt hade "vuxit i från det" men så var inte fallet. För ca...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Så blev det minus sju grader, snö och sedan plus fyra och regn. Bilen åkte kana på grusvägen hem. Lyckades hitta en vinterkappa till...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Helvetes jäklar kuk cancer!!! Jag hatar den sjukdomen så mycket att jag spyr! Den är inte rättvis någonstans, den dyker upp som ett...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Så blev det kallt och hårt i backen igen. Indra har ju inga skor så det fick bli lite mer skritt. Tinki fick inte gå alls för det var...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag var det 2 minuters trav rakt fram i skogen, två gånger. Så var planen men så fick sambon punktering på två däck på sin bil tre mil...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Just nu vet jag inte alls hur läget ligger. Det är svajigt. Jag vet inte vad jag vill. Och jag vet inte hur jag ska undvika det jag inte...
Svar
0
· Visningar
407
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ett nytt år har precis påbörjats och känslan av att vilja börja om på nytt har sällan varit så stark. På Facebook läser jag allas...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Regn, grått och tidigt. Idag är det dags för en timmes skritt. Eftersom det är nyårsafton fick hästarna gå innan det blev hagen. Varma...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Råkade snubbla över det här inlägget och måste bara få lyfta det lite. :love...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Såhär när 2016 snart övergår till 2017 är det dags för en liten sammanfattning av det gångna ridåret. 2016 blev väl inte helt som jag...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: Cambiaso
·
  • Låst
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 052
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Året lider mot sitt slut, och jag vill stanna upp och göra en tillbakablick och sammanfatta vad 2016 har inneburit för min del. Gick in...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Tre veckor med skritt och nu har det gått åtta dagar..... Båda hästarna letade farligheter i dikena idag. Kan vi inte få studsa till...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag var första gången det gick lite lugnare i vagnen. Lite fram o tillbaka på vägen fortfarande, men inget rusande, kast åt sidan eller...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Otroligt nog, på julafton ökade febern, och ökade och ökade. Lite över 40 grader till Kalle anka. Så idag är en lugn dag. Hunnit fin...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Drygt 10 veckor har gått sedan min ridolycka nu. 6 veckor efter armbrottet så hade själva brottet läkt fint, men jag kunde inte röra...
Svar
0
· Visningar
735
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp