Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok hej:) Jag har en kompis som har en hund. En schäfer, amstaff, cane corso och mastiff blandning på 3 år. Igår så satt vi och snackade...
Svar
0
· Visningar
503
Senast: aaliyah123
·
  • Låst
Dagbok I helgen var jag på CR-kurs igen. Temat var syresättning. För mig som har yogaerfarenhet var det en del skåpmat faktiskt, men det gav...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Nostalgi-tråd... Fina fina Vit vad mycket vi var med om! Kom till mig som 3-åring sommaren 2001. 13 år tillsammans fick vi. Han togs...
Svar
0
· Visningar
519
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Lämnade Australien den 22 januari för att åka till Niseko (Japan) och snowboarda. Efter 4 dagar där var det dags att åka till Tokyo och...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Det var den första veckan efter ridolyckan i höstas som jag skulle få rida mina två lektioner samma kväll - så som jag brukade göra...
Svar
0
· Visningar
436
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det gnager i mig. Jag är fortfarande ledsen för att hela familjen vände mig ryggen när jag inte mådde bra. Jag var trött, överansträngd...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I måndags hade jag hopplektion och fick Jättehästen igen. När jag kom till stallet så stod han redan i stallgången och blev borstad. Så...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Nu börjar det bli högt och brett tycker mamma, men inte Indra och lillmatte. Flyger över och ser lika glada ut när allt är klart. Tur...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har en sak att säga när det gäller vett, etikett och rent allmänt hyfs. Jag är uppriktigt sagt skittrött på att tacka för gåvor som...
Svar
0
· Visningar
963
Senast: Skorpion76
·
  • Låst
Dagbok Vilket klipp! Allt trillar av utan att man får pälsen i munnen.
Svar
0
· Visningar
268
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
574
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Man rider och rider och rider. Ofta är resultatet samma, samma. Eller så får man till något som är bättre än förut och då blir man ju...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är sååå glaaaad att jag flyttade hem hästen! Vi är ett så härligt gäng som stöttar, hjälper och tar hand om varandra. Sånt är inte...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Nu är ett vitfodrat träns inköpt med anatomiskt nackstycke från hkm. Baucherbett och softgrip PS tyglar. Redo för första...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag träffade några vänner över en middag igår och samtalet gled in på utbrändhet. De berättade om egna och andras erfarenheter av...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok I måndags var jag åter på hoppträning och jag fick 180-centimetershästen igen. Den här gången kom jag i tid, hade koll på saker och...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Verkar som jag kommer sitta på min vackra svarta pärla ett tag :love: Men i går fick stackarn kämpa med en pilot där någon kört ner ett...
Svar
0
· Visningar
227
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag var det några " viktiga" personer på jobbet. De var oroliga över sina pengar. Så det var att sitta med höghönsen och dra samma...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tänkte att en lugn skrittur blir bra i grådasset idag. Efter en hel förmiddag med ösregn blev det uppehåll framemot två. Ut med Tinki...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok I helgen har jag varit på CR-kurs. Temat för helgen var Alexanderteknik. Lördagen började med ett ganska långt teoripass med praktiska...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp