Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Sedan början av december, när jag fick kortisonsprutan i axeln, så hade jag inte varit något mer till ortopeden. Nu var det dock dags...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Efter att ha varit extremt stilla under ett par månader, och med tanke på att jag kommer att köra en motionsplan under våren, så var jag...
Svar
0
· Visningar
642
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag råkade ramla in på en blogg som drivs av några kostinriktade författare som jag har uppfattat som engagerade, seriösa och medvetna...
Svar
0
· Visningar
280
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Första träningen för våren kom igång. Det blev inget filmat då båda red. Jag red inte Tinkern utan grannens lettiska fullblod, Fiesta på...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Efter att jag för ett tag sedan upptäckte att jag var på väg i lite fel riktning har jag försökt styra upp och hitta en bättre balans...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det blir riktigt bra en bit in i filmen, men så behöver hon tagga ner en stund, pigglisan! Fruktansvärt mot i bihålorna idag, står ut...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Får bli dressyrträning på åkern.
Svar
0
· Visningar
258
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok I måndags fick jag något smärre bryt. Min hjärna gick in i superstressläge och det bara snurrade i skallen av alla saker jag är uppbokad...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jsg sitter i soffan och kollar på sporten och läser alla uppdateringar på Facebook och Instagram. Arg och bitter över det jag läser och...
Svar
0
· Visningar
318
  • Låst
Dagbok En dag låg det ett brev i min brevlåda. Det var adresserat till mig personligen men hade ingen avsändare på baksidan, bara ett hjärta...
Svar
0
· Visningar
300
Senast: cassiopeja
·
Svar
0
· Visningar
284
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Lippo azzario alton låg ju bra trodde jag... Då red jag bara en liten stund. Nu har jag ridit några gånger till och jag har verkligen...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Det var ju inte alls länge sedan jag åkte av Senioren och idag var det dags igen. Vi travade på en snötäckt stig i skogen och rätt som...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Har tyckt att min lilla Zam varit lite olik sig själv på sistone. Börjat vara sur i boxen, har varit lite bråkig vid utsläpp, stått och...
Svar
0
· Visningar
199
  • Låst
Dagbok Äntligen, säger jag bara! Guuu va gött!! Jag har sovit i natt!! Men lillfisen tycker att det är alldeles för tidigt. Är du inte klok...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok En shoppingdag med väninnorna blev det idag. Som avslutades med studshoppning med Tinkern. Bra dag.
Svar
0
· Visningar
149
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Som sagt var har jag en unghäst... Sötisan har inte riktigt koll på var hon sätter sina små tossingar ibland. Som tur fick jag av henne...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Här står lillskruttan och väntar på att få jogga igång lite smått igen. Jag satt upp utan att longera och det gick bara bra! Har ju...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: FruS
·
  • Låst
Dagbok Måste visa er vad jag såg i stallet häromdagen! Goaste lilla rumpan hade ett hjärta på låret! Gulligt va? Sen vattenkannan! Tycker om...
Svar
0
· Visningar
243
Senast: FruS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp