Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Blev ännu mer sugen när jag pratade med en bekant igår I somras övertog en ponny som skulle pensioneras från en närliggande ridskola...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Häromdagen satte jag in en annons om att jag sökte medryttarhäst. Hittills har jag fått ett svar. Det är från en kvinna som har 8 (!)...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Tanken slog mig igår kväll nu när en bekant firar sin 50 års dag för fullt på facebook. Nää, inte i den meningen. Däremot blir jag...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det fick dottern höra i torsdags "Du måste bli tuffare mot henne, hon är så ouppfostrad" var en annan kommentar Jo tjena, ser det här...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det hade faktiskt varit bra med en medhjälpare med sig igår, men jag hade tur. Jag träffade mina före detta grannar och de bad en de...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är lite avundsjuk på er hästintresserade som är av lite mindre size. Det bir onekligen mycket lättare att utöva ett hästintresse när...
Svar
0
· Visningar
243
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Är betydligt mer nervös inför logistiken kring dagens hopptävling, än för själva tävlingen. Hinner man rida fram ordentligt? Finns det...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Valår. Dom politiska partierna börjar redan spotta upp sig för den stora pajkastningen, förlåt, valrörelsen heter det visst. För varje...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Inatt var jag i ett ganska sunkigt och trångt ridhus, fråga mig inte var. Jag skulle delta på en ridkurs. Dröm (!) om min stora lycka...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok I lördags var vi och provade ut en ny sadel till damen. Varken jag eller dottern har varit på en sadelutprovning tidigare så det var...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dagarna har blivit längre, det är barmark nu, fåglarna kvittrar allt de orkar, jag har kommit igång med löpträningen och konditionen...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Kan ju inte bara visa upp hunden och hästen här på bloggen Dessa bilder tog dottern i går när hon hamnade i ett litet photoshot-mode...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Härom dagen gick jag till en blomsteraffär. Jag ville köpa något litet, fint och färgglatt som en present till en vän. Jag har en annan...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har ett huvudbry som stör mig och som jag vill hitta en lösning på så att jag kan "komma vidare". Men jag får inte riktigt grepp om...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Tänk att man alltid ska rida mycket sämre på tävling än man gör på träning. Men det är jag ju inte ensam om tydligen... Det blev inga...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag en söt och rar liten tinker att rida på lektionen. Jag red henne i tisdags också men idag tyckte jag det gick över...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har aldrig haft möjlighet att ha en egen häst. Jag har dock drömt om det sen jag var pytteliten. Jag har ridit på ridskola, åkt på...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Tycker inte den är rolig längre. Hostar som värsta storrökaren :( :arghh: Men på lördag tänkte jag mig upp på hästryggen i alla fall...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok När jag skulle gå och lägga mig igår kväll så var det som om hela kroppen gick på högvarv. Jag var klarvaken trots att jag var trött...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Så här glad :D blev jag när jag såg att det kommit upp nya kurser på hemsidan Lite mindre glad att det är måndagar, då kommer...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp