Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Kan ju inte bara visa upp hunden och hästen här på bloggen Dessa bilder tog dottern i går när hon hamnade i ett litet photoshot-mode...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Härom dagen gick jag till en blomsteraffär. Jag ville köpa något litet, fint och färgglatt som en present till en vän. Jag har en annan...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har ett huvudbry som stör mig och som jag vill hitta en lösning på så att jag kan "komma vidare". Men jag får inte riktigt grepp om...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Tänk att man alltid ska rida mycket sämre på tävling än man gör på träning. Men det är jag ju inte ensam om tydligen... Det blev inga...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag en söt och rar liten tinker att rida på lektionen. Jag red henne i tisdags också men idag tyckte jag det gick över...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har aldrig haft möjlighet att ha en egen häst. Jag har dock drömt om det sen jag var pytteliten. Jag har ridit på ridskola, åkt på...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Tycker inte den är rolig längre. Hostar som värsta storrökaren :( :arghh: Men på lördag tänkte jag mig upp på hästryggen i alla fall...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok När jag skulle gå och lägga mig igår kväll så var det som om hela kroppen gick på högvarv. Jag var klarvaken trots att jag var trött...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Så här glad :D blev jag när jag såg att det kommit upp nya kurser på hemsidan Lite mindre glad att det är måndagar, då kommer...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Tänk att det ska vara så svårt att hitta på god, nyttig, enkel och snabblagad mat. När jag kommer hem från jobbet vid sexblecket så är...
Svar
0
· Visningar
243
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag önskar lite då och då att jag hade varit lite mer mainstream. Att jag hade gillat det som alla andra gillar. Det känns som om det...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Om jag vore helt befriad från rädslor och det inte fanns något annat som hindrade mig heller, var i världen skulle jag vilja bosätta mig...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag och sambon ska på båtmässan i Göterborg och träffa en massa andra coronet-freak :D Vet faktiskt inte när jag bodde på hotell sist...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Igår fick jag det grymmaste ridsåret någonsin, utan att jag ens märkte särskilt mycket under ridningen. Men hemma så märkte jag att det...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok För ganska exakt två år sen så började jag på mitt nuvarande jobb. Att jag fick det jobbet var en enorm lättnad. Tidigare hade jag...
Svar
0
· Visningar
397
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Fyy känns inte som jag haft helg öht Lördagen tillbringades på jobbet!!!! men att göra klubbens bokföring. Passade på samtidigt som...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Imorse hittade min man mig avsvimmad på golvet. Snacka om konstigt sätt att börja dagen på! :-) När han ”väckte” mig så fattade jag...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok På jobbet har vi en liten almanacka på ett bord med ett visdomsord varje dag. Häromdagen stod det följande: Find a place in your mind...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Den något tunna torsdagsgruppen blev ännu tunnare idag. Det var bara jag som dök upp så det blev en privatlektion för bara mig. Jag...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ja det gör hon ju flera gånger varje vecka, men idag ska bebban ridas för första gången sen hon ställdes av för vintervila...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp