Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Nu har det äntligen gått 10 dagar och Indra är pigg som attan. Liten skrittrunda på mjukt underlag fick det bli.
Svar
0
· Visningar
160
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok En bra dag idag. träffat kollegor i branschen som också försöker få dagens ungdomar och andra arbetsförda att förstå att vi har världens...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok vilka människor det finns. Att man inte förstår saker när man först får det förklarat muntligt och sedan skriftligt. När man inte...
Svar
0
· Visningar
231
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok sista hoppträningen för i år. Som vanligt en taggad tinker häst. Det går verkligen att galoppera på stället innan man får mattes order...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Dagens jobb var inte något vanligt jobb. Luciatåg om de 17 miljömålen. Inte på luciadagen eftersom det inte var ett traditionellt...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok vetrinären hittar inget anmärkningsvärt på Indra så vi vet inte varför hon haltar. Vrickning kanske. Fortsätter vila två veckor till...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Indra är jättehalt på båda varven i trav på volten, ordentligt halt. Vart kom det ifrån? Veterinären kommer imrgon som tur är. Stackarn...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Vi har bytt sadlar. Tinki och Indra. Tinki är ju bredare så Indras sadel ligger lite fel men vi ska ju bara skritta så okej en gång...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok fråga mig inte hur det gick till men nu kan jag skapa inlägg igen!
Svar
0
· Visningar
156
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Sista pay and jumpen för 4 åriga Kajsa idag. Äntligen har hennes matte hittat en grönt kort kurs så till våren är det dags för tävling...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Indra var halt efter sista tävlingen. Tre veckors vila blev domen. Något uppe i bogen. Idag skrittade vi rundan i skogen första gången...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Kört vatten i IBC behållaren, i hästtransporten. Fylld till 80 procent. När hastigheten kommer upp i 80 km/h, vad det börjar självsvänga...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Igår tyckte vi att nu så har vi vatten en stund, sänkt sugdelen med en träkloss och var skitnöjda. Imorse, bara massa luft från...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Lunch träning idag, tabata. 20 sek fullt ös, 10 sek vila upprepa 8 gånger. 1min vila osv i 30 min. Om bara inte den lilla röda fanns...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tänk, någon gång kommer det ifatt. Inte här, för då skulle beteendet skyddas, men nu, på annan plats, med kanske en bättre chef, så rök...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nellie är två år och håller på att sittas in. Hon är bara liten till åldern, redan 1.70 i mankhöjd. Tinki fick vara förhäst och visa hur...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tinki älskar att bada. Nu är det full galopp ut i vattnet och så långt hon kan innan vattnet når upp över bringan. Bryggan är borta så...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok vi red till badplatsen för att svalka hästarna. Tre delar av fyra utav bryggan låg på land. Skulle gissa på 7-8 m under normal nivå...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Förra veckans hoppträning var katastrofal. Gapade, ville inget och hon svettades jättemycket. Det var ju 25 grader varmt men riktigt så...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det är så skönt med känslan som uppstår när man fått rätt. När jag stått på mig, blivit idiotförklarad, nertryckt och ifrågasatt. Det är...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp