Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Här kommer lite bilder från senasta tävlingen när jag var och tävlade på Hönö. De va västkustens KH som annordnade tävlingen, och alla...
Svar
16
· Visningar
1 458
Senast: Chriistiina
·
Övr. Djur Undrar om ngn vill ge mig tips på vad jag kan inreda mina marsvinsburar med ytterligare? Vill inte att de ska ha tråkigt tiden de...
Svar
8
· Visningar
1 529
Senast: nyponros
·
J
Övr. Djur Jag tycker om hästar, vara ute i naturen, bor på landet men jag har ett stort problem med ett litet djur, hur är det för er bukefolk...
Svar
13
· Visningar
1 263
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Jag tycker att vi med "andra djur" (:angel: ) ska presentera dem i en tråd här! Spelar ingen roll vilket djur du har, sålänge det inte...
Svar
4
· Visningar
2 076
Övr. Djur Idag var jag hos min kompis som har likadana höns som jag och fick ägg, så nu ligger min höna på ägg, så får vi se om det blir...
Svar
2
· Visningar
2 909
N
Övr. Djur går dom att få tama? jag tog emot en gammal ökenråtta från en jag känner annars hade dom avlivat den. för att Fru Råtta inte skulle...
Svar
11
· Visningar
6 648
Senast: nyponros
·
T
Övr. Djur Ahh, jag har gått och förälskat mig i fiskar:eek: Ynglen är så söta så när 110l akvariet var fullt med yngel så fick jag skynda till... 2 3
Svar
52
· Visningar
7 660
Senast: Tiggertjejen
·
L
Övr. Djur Hej, jag har en kanin på 15 veckor och jag tänkte att jag skulle börja lära honom gå i sele. Men det går inte speciellt bra. Jag...
Svar
5
· Visningar
2 141
Senast: Laaya
·
Övr. Djur Nu har jag suttit en stund och tittat på råttorna som far runt som dårar här i rummet, och det som förbryllar mig är att Disa far efter...
Svar
12
· Visningar
1 226
Senast: aiquen
·
Övr. Djur Min Zvinto som ligger och njuter av sommaren. :love: Portättbilder Goman Zvinto - Lika fin som alltid. :) Fia Mimi Kommer...
Svar
10
· Visningar
1 084
Senast: _Flickan_93
·
Övr. Djur Nu har sötnosarna redan blivit 6 veckor gamla, och stannar bara i 2 veckor till (förutom min hona och de två som ej är tingade än). Vet...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: Only_Me
·
T
Övr. Djur Var gör man av den när man åker på semester och inte har någon som kan passa den? 2 3
Svar
44
· Visningar
2 457
·
O
Övr. Djur Jag har två rått honor. Dom är ca 2 år nu och sista tiden sover dom mest. :( Jag känner inte igen dom längre och börjar fundera på om...
Svar
14
· Visningar
1 077
Senast: Orzon
·
L
Övr. Djur funderar på att skaffa marsvin som sällskap till min kanin och nu undrar jag om dom kan bo ute året om????:bump: :bump:
Svar
6
· Visningar
1 852
Senast: paradiset
·
S
Övr. Djur min ena kanin fäller fortfarande vinterpälsen, fast det mesta är borta. men hur kommer det sig egentligen att det tar sån lång tid, och...
Svar
3
· Visningar
1 079
D
Övr. Djur Tror med stor sannolikhet att en av mina brudar har det... :cry: Hon har tappat en del päls på sidorna, och har en knöl på insidan av...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: MrsScabtree
·
L
Övr. Djur Jag har varit och tävlat i helgen och nu när jag kom hem upptäckte min syster att mitt marsvin låter konstigt. Hon säger att Vilda inte...
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: Lozzan
·
Övr. Djur Min kanin har länge haft problem med magen men nu har det gått aldeles för lång. hon har svullnat upp å ör helt "skinnflådd" på benen...
Svar
15
· Visningar
1 252
·
Svar
6
· Visningar
5 503
Senast: Dravena
·
Övr. Djur är de bara för mycket, de där små... råttorna. :crazy: Jag har precis laddat upp med en skål glass med skivade bananer och strössel på...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka