Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Övr. Djur Är det någon som haft problem med grävling? Vi har. Den går in i stallet, äter av maten, dricker vatten ur spannarna och sover i ett...
Svar
12
· Visningar
3 156
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Undrar om någon kan skicka bilder på sina uteburar. Ska bygga en som mitt marsvin kan vara i när det är fint väder. Så jag behöver lite...
Svar
5
· Visningar
1 381
Senast: Royal_724
·
Övr. Djur hur länge är en get dräktig? Ska nog köpa en get och en bock och ägarna trodde att geten var dräktig, men frågan är när kan den komma...
Svar
4
· Visningar
1 156
Senast: PrittePuff
·
Övr. Djur Blev så sjukt myggigt här inne så jag skulle stänga dörren. Men icke sa nicke, den gick inte att stänga, nåt tog emot... Och vad ser man...
Svar
17
· Visningar
1 137
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Det hände något hemskt alldeles nyss, mamma kommer inrusadne med katt och hund och säger att det ligger en råtta på gräsmattan som rör...
Svar
10
· Visningar
1 019
Senast: Lozzan
·
Övr. Djur Vilka här brukar ta ut sina marsvin på sommaren? och udner vilka former, alltså hur mycket, vad för bur? Själv har jag tagit ut mina...
Svar
6
· Visningar
1 003
Senast: millansnillan
·
Övr. Djur Vi får in en massa såna här varje sommar... De är äckliga och jag hatar de och de har spröt i röven :crazy: Vad är det förnåge? kan... 2
Svar
27
· Visningar
2 020
Senast: Nera
·
S
Övr. Djur min kanin har inte ätit på 2 dagar vad ska jag göra?? jag har get min kanin sallad, morot, äppel, hö, kneck bröd, vatten. SNÄLLA...
Svar
15
· Visningar
3 983
Senast: star_star
·
Övr. Djur har det gått snart ett år sen "mina" första kaninbäbisar kom.. Tänkte visa hur dom ser ut nu :D Här är dom en dag. Fem...
Svar
11
· Visningar
869
Senast: _ceylon_hampus_
·
D
Övr. Djur Min dvärgvädur fuchs har några stora knutor i pälsen, hur ska jag få bort dem?? (Jag borstar henne nästan varje dag, knutorna var där...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: _ceylon_hampus_
·
C
Övr. Djur ...fast den här gången på Lina :) Lina Tittar fram Nämen tjaa Vilar
Svar
2
· Visningar
835
Senast: Only_Me
·
3
Övr. Djur Nu finns inte Isa mer. Nu lever hon i himelen, tillsammans med alla andra marsvin. Jag kommer ihåg den dagen jag köpte dej, fasst det...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: 3mmaaa
·
C
Övr. Djur Tintin är ute och äter massa gott gräs :d Uppskattas vääääldigt mycket. Vackring Tintin Fina Tintin Underbaar Tänk att...
Svar
10
· Visningar
905
Senast: charmisen
·
Övr. Djur I måndags blev de 6 veckor gamla :love: De växer och frodas precis som de ska. Visserligen känns det fortfarande lite tomt eftersom...
Svar
16
· Visningar
1 188
Senast: Only_Me
·
Lantbruksdjur http://aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,67543743_852__,00.html Är man verkligen helt frisk om man gör så här? :crazy:
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Bison
·
N
Övr. Djur Jag är sugen på att köpa en landsköldpadda, men har inte lust att ordna med att dom ska gå i dvala o massa knöl.....Jag vet att det går...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: enjes
·
T
Övr. Djur Har fått yngel:bump: :bump: Men hur ser man om det är honor och hanar? Är det att hanarna är mörka nästintill svarta? Då har jag... 2
Svar
24
· Visningar
2 698
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Djur .... har jag också lyckats knäppa några råttbilder! De är väl inte så himla bra dock (eftersom rått:devil: klättrade så högt upp i...
Svar
13
· Visningar
888
Senast: Noriko
·
P
Övr. Djur Ja, lilla Emma. Min råtta. Hon lever än?! Emma är nu 4 år. Det har varit stunder då jag trott att NU är det dax. För en vecka se´n så...
Svar
13
· Visningar
955
C
Övr. Djur ... har gått utan dig min älskade Pelle Plutt. Mamma kommer alltid att älska sin hjärteskrutt :love: Saknar diig bäbisen :cry...
Svar
5
· Visningar
802
Senast: charmisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka