Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Övr. Djur Är det någon som har erfarenhet av marsvin med något av det? Skriv om det, marsvinets symptom, vad behandlingen kostade om ni fick...
Svar
7
· Visningar
6 132
Senast: Youma
·
A
Övr. Djur Det viktigaste att komma ihåg då det gäller marsvinsavel är att honan måste betäckas mellan 4-7 månaders ålder om hon i framtiden...
Svar
9
· Visningar
1 028
Senast: Anna_Fransiska
·
F
Övr. Djur Har två små marsvin , den ena låter så fruktansvärt konstigt :( Hon andas väsande och snabbt tills det slutar i en hostning , är tyst...
Svar
4
· Visningar
746
Senast: Anna_Fransiska
·
S
Övr. Djur ...själv om ni har tid och omsorg för dom alla? Jag kjennar liksom et lite "stikk" i hjertet när jag tenker på at undulaten min och...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: sleepy
·
A
Övr. Djur Jag har börjat hoppa lite med min tremånaders lejonhövdade kanin. Han tycker att det är jättekul, men jag tycker hindren för tävling...
Svar
8
· Visningar
935
Senast: Tican
·
Övr. Djur Hur ofta har ni fått traska ditt? Anledning/djurslag? Någon mer än jag som aldrig behövt det kanske? (eller ja, nu kommer ju mitt första...
Svar
3
· Visningar
1 173
Senast: Petunia
·
Övr. Djur Har hittat en knöl på Lolita, precis mellan fram- och bakben på höger sida. Hård och under skinnet, "fristående", stor som en tumnagel...
Svar
18
· Visningar
3 474
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur I måndags kväll när jag var ute hos mina kaniner så skuttade alla 3 omkring som vanligt och hade god aptit. Tisdag morgon satt en av...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Cattis_E
·
E
Övr. Djur Jag har läst och hört att man inte får ta in en utekanin en stund på vintern inne i huset för sen när man tar ut den så börjar den att...
Svar
1
· Visningar
793
Senast: Cattis_E
·
E
Övr. Djur Kan ni komma på något bra tjej namn till en kanin? Nått gulligt äldre namn gärna! :)
Svar
13
· Visningar
886
Senast: Elwis_86
·
D
Övr. Djur Mamma har äntligen sagt ja till fågel:D. Men jag vet inte vilken sort jag ska ha, jag vill inte ha en allt för liten, jag vill liksom... 2
Svar
22
· Visningar
3 757
Senast: Donalds
·
Övr. Djur Ville bara göra lite reklam för min minigris uppfödare Eva. Hon ska vara med i tv4 imorgon klockan 21:00. Kika på det alla minigris...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: sleepy
·
R
Övr. Djur läste just i ett väldigt gammalt inlägg om en som sade att hermerliner är felavlade alltså de som sälgs i zoobutiker det håller jag med...
Svar
12
· Visningar
1 071
Senast: aramis
·
Övr. Djur Har läst lite om de och är intresserad av att skaffa ett par morhuvade sötnosar. Inte nu då, men i framtiden, när jag har flyttat...
Svar
8
· Visningar
3 856
Senast: Asia
·
B
Övr. Djur Jag har parat 2 honor med en hane och dom är tillsammans nu , men hanen var för sig själv innan. Måste jag ta ut honom innan ungarna...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: Dravena
·
T
Övr. Djur \"Sne\"! Kaninhjälp!! Min kanin ser alldeles sne ut! :confused: Som om hon hade nackspärr ungefär. Dricker, äter, skuttar och är glad...
Svar
9
· Visningar
1 530
Senast: empty
·
W
Övr. Djur Hej hopp! :cool:Har allt ett par marsvins grabbar, teddy & släth, hanar. Älskar dem över allt annat :love: Någon som kan...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: havet
·
Övr. Djur har jag idag tingat :bump: Två systrar, en coronet och en shelti :cool: Vissa här vet nog vilka det är ;) En liten Celéste och hennes...
Svar
17
· Visningar
1 279
Senast: Orfeus
·
Övr. Djur Mina holländska vithättor är nog hopplösa. *Suck* De går inte ut själva och inte in heller utan tittar förvånat mot hålet ut i...
Svar
7
· Visningar
874
S
Övr. Djur Ska få hem två små kastrerade dvärggetter snart och jag har några frågor. Har sökt på nätet men inte hittat alls mycket om dessa...
Svar
10
· Visningar
2 037
Senast: Sweet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka