Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur ja har lite smått börjat träna min dvärgvädur att hoppa enkare hinder å funderar på å ställa upp i en mindre kaninhoppningstävling så...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: B1an
·
I
Övr. Djur Jag funderar på att låta min kanin flytta ut till sommaren och sedan bo ute på "heltid". Till sommaren blir han 5år och har tidigare...
Svar
4
· Visningar
3 159
·
B
Övr. Djur dem fråga men jag undrar om man kan ha två guldfiskar i samma skål, utan att dem äter upp varann eller nåt? :cool:
Svar
4
· Visningar
1 536
Senast: Cuaifeach
·
M
Övr. Djur Ro hit med en bra sida ;), nu har jag hittat ett nytt djur som jag måste ha till min samling. Sida med sorter (det heter väl inte...
Svar
2
· Visningar
930
Senast: Cuaifeach
·
R
Övr. Djur HUr var det nu? När är tackan högdräktig?
Svar
1
· Visningar
758
Senast: annele
·
O
Övr. Djur hej! jag tänkte bara fråga om vilken den bästa rasen är? skriv vad ni tycker.. :banana: själv tycker jag /rex/teddy/okänt/virlvel...
Svar
14
· Visningar
1 171
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Nån som är haj på det? Kattfärger och hästfärger har jag koll på, men marsvinsfärgerna har jag inte riktigt fått kläm på, de är ju så...
Svar
0
· Visningar
1 680
Senast: loveponies
·
L
Övr. Djur Hej! Jag har en dvärgvädur på nästan två kilo som bor ute året om. Jag undrar nu, ger jag verkligen rätt mat åt kaninen? Behöver den...
Svar
19
· Visningar
2 739
Senast: Kilauea
·
C
Övr. Djur Hittade en länk till AB där jag hittade denna roliga nyhet. Inte illa pinkat.... :rofl: :rofl: Jag ska träna upp min Korven till...
Svar
8
· Visningar
1 064
·
O
Övr. Djur jag har tittat på internet och jag har sökt efter marsvin som folk skänker bort annars så blir dom avlivad. finns det inget...
Svar
12
· Visningar
2 132
Senast: yackie
·
Övr. Djur Lurvas höftknölar (?) känns inte alls lika tydligt och han är mycket rundare nu. Yey :banana: Vet ni någe annan mat till små marsvin...
Svar
11
· Visningar
1 033
Senast: gul_zebra
·
F
Svar
6
· Visningar
913
Senast: Rianimare
·
B
Övr. Djur Har du provat på kaninhoppnig?? Det är jätteroligt! Lovar! Jag har tävlat i snart två år! Det är jätteroligt. Om man har en kanin kan...
Svar
6
· Visningar
810
Senast: Apollo
·
T
Övr. Djur I morse föddes fem små pinkisar här hemma :)! Superkul att äntligen ha gerbilungar i huset igen! På hemsidan finns en bebisdagbok som...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Karamella
·
S
Övr. Djur Hur bra funkar det egentligen?? :confused: Någon här som har minigris inomhus som kan berätta lite? :bow: Funderar på att skaffa en...
Svar
3
· Visningar
4 349
Senast: Shettisar
·
Övr. Djur Vi har två gerbiler, honor, som såklart bor i samma bur, äter samma mat osv. Problemet är att den ena är väldigt aktiv, springer mycket...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: pinky
·
K
Övr. Djur Snart kommer nästa kull med marsvinsungar. Wimla (Tort'n white) skall ha ungar vilken dag som helst. Födseln är beräknad till den 22 men...
Svar
7
· Visningar
868
Senast: Karamella
·
L
Övr. Djur Hjälp mig! Jag köpte ett marsvin idag, från BrommaZoo. En hona. Expediten hittade inte ehnnes stamtavla för hon visste inte vad färgen...
Svar
10
· Visningar
1 357
Senast: Modig_Korn
·
M
Övr. Djur köpte best friends hö till mina marsvin, å jag måste ju säga att det var det sämsta jvla skithöet jag någonsin har sett. å jag menar det...
Svar
19
· Visningar
1 257
Senast: Dravena
·
R
Övr. Djur Ni som har era kaniner inne.. blir det "jätteäklit"..typ..asså att det blir spån å så på golvet..å det luktar illa inne å ofrächt å så...
Svar
16
· Visningar
3 512
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka