Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Övr. Djur Kompisen har två små marsvin som hostar nyser och kliar sig!! Det är inte löss, det vet vi. är det nån som vet vad det kan vara för...
Svar
9
· Visningar
3 117
Senast: Dravena
·
P
Övr. Djur Här ska det bli tillökning!! Av vad? Jo boaorm förståss :) :love: Min stora ögonsten har nu nobbat mat två gånger vilket jag tar som ett...
Svar
10
· Visningar
926
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Övr. Djur Min kanin passar på att byta päls just nu!!! Han har haft lite problem med magen har jag märkt för då vill han inte ha något att äta och...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Min kanin bor ute på våran terass i en utebur. Terassen är inglasad men har ingen värme så hon har väl mest blåst skydd i så fall. Men...
Svar
2
· Visningar
958
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Kan ju inte pasta att jag är nagon kaninexpert... men ett antal har man ju träffat och hade själv en liten sak nagra ar. Jag har aldrig...
Svar
19
· Visningar
3 438
Senast: _Dimma_
·
K
Övr. Djur Varför ha en kanin om man inte vill ha den hemma och ta hand om den?!?!? :devil: :devil: :devil: Hittade den här annonsen här på buke...
Svar
6
· Visningar
893
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Djur jag tror mitt lilla marsvin har fått skabb. så på måndag får jag lov att fara till veterinären med han och kompisen. hur länge håller...
Svar
6
· Visningar
880
Senast: sleepy
·
F
Övr. Djur Skriv på protestlistan här, länken till listan finns längst ner på sidan. Tack :bow:
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Bus
·
F
Övr. Djur Jag visste om att min nya fågel var tam, men inte trodde jag att hon skulle acceptera mig såhär snabbt (speciellt inte när jag klämt och...
Svar
7
· Visningar
967
Senast: Wandering_Child
·
K
Övr. Djur Mitt marsvin Freja håller på att föda sina ungar! Vattnet "gick" för ca 2 timmar sedan så ungarna kommer när som helst nu! Är så nyfiken...
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: Dravena
·
Övr. Djur Döp ALDRIG en hanråtta till Gudrun! Han kan hämnas... Detta hände mig idag: Pysslade lite med Gudrun. Satte honom på axeln. Gudrun...
Svar
16
· Visningar
1 184
Senast: gul_zebra
·
L
Övr. Djur ...runt tolvslaget. Doris satt bara och kuttrade skrämt hela tiden! Vågade inte ens äta paprika. Bus var inte rädd längre när hon fick...
Svar
8
· Visningar
895
Senast: sleepy
·
M
Övr. Djur Marsvinet Miranda Lill-Nina Lill-Nina Choco Pops framifrån Choco Pops Choco Pops från sidan Milla Milla igen Esmeralda...
Svar
10
· Visningar
969
Senast: Marie_C
·
M
Övr. Djur Nu kommer ett kort på Francess killing endast några timmar gammal! Sötnosen!
Svar
7
· Visningar
902
Senast: Francess
·
B
ja
Övr. Djur vad gör ni med katter som äter för mycket :love: :mad: :cool: :) :( :o :D :confused: :smirk: :eek: :idea: :crazy: ;) :p :d...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: Fjunet
·
F
Övr. Djur Mitt nya tillskott till flocken är sjuk :( Misstänker foderallergi. Någon som har haft en fågel med det? Tyvärr så verkar det som om...
Svar
6
· Visningar
802
Senast: Fjunet
·
J
Övr. Djur Kan man få se lite bilder av era kaniner? Och gärna vilka raser dom är och vad dom heter. Här är min nya Dvärgvädur, har blivit döpt...
Svar
11
· Visningar
1 837
Senast: paradiset
·
K
Övr. Djur Här kommer några bilder på mina söta grisar! Tricco & Bobby...
Svar
12
· Visningar
1 514
Senast: Karamella
·
M
Övr. Djur Jag gör en tidning med månadens djur/ras så jag skulle behöva lite hjälp med vad så kan ni säga ett djur och en häst ras inte...
Svar
16
· Visningar
1 356
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Övr. Djur ..nån som möjligen har en? funderar på att skaffa en, men vill veta va ja ger mig in på först :D :smirk: :bow:
Svar
2
· Visningar
735
Senast: pippi27
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp