Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Western Hur gör man för att tävla upp en appendix till registrerbar quarter? Vad är det för tävlingar? Är det någon här på Buke som har en...
Svar
12
· Visningar
1 582
Senast: ronjabus
·
Hoppning vilken skulle ni välja och vilken är bäst kvalitetsmässigt enligt er?:) 2
Svar
26
· Visningar
5 466
Senast: iloveyou
·
E
Dressyr :confused:Får man ha det på tävling ? Lokal nivå?
Svar
6
· Visningar
1 637
Senast: Ponnytant
·
Körning Lägg up filmer och bilder från olycker :angel:! HIttade denna på :angel: youtube! http://www.youtube.com/watch?v=b0xnKnUOndI&NR=1... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 638
B
Hoppning Jag ska köpa ny ridkavaj som jag kan både hoppa och rida dressyr i. Jag vill ej ha en begagnad utan en helt ny. Och nu undrar jag var...
Svar
11
· Visningar
1 643
Senast: Saagaa
·
M
Western Hittade världens bästa (tror jag) sida där man kan kolla hästens stam lååångt bak och även se på foton på jättemånga av hästarna. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
2 317
Senast: lisarr
·
Western Jag ska köpa en Quarter, nu snart idagarna, och sitter och ska bli medlem på aqha.com Men va ska jag bli för medlem? general eller...
Svar
4
· Visningar
1 209
Senast: Wild Rein
·
K
Tävling Kan man få licensen indragen om man tävlar klubbhoppningar som ej är medlem/reggade i svenska ridsportsförbundet? Var en tjej som...
Svar
8
· Visningar
1 299
A
  • Låst
Dressyr Skulle vilja ha hjälp/tips med bra Dressyrsadlar till lagom pris (under 7000:- helst). Syntes som läder spelar ingen roll då jag bara...
Svar
2
· Visningar
952
Islandshäst Hej! min häst har vuxit ur sadeln (Igen) han är 8 år och nu växt färdigt (ialf på hjöden:rofl:) min häst är väldigt bred över ryggen och...
Svar
5
· Visningar
1 549
Senast: MiaMaria
·
M
Körning Jag undrar, vad ska man ha för kläder då man tävlar ? Något speciellt? Och vad ska groomen ha ? Finns det nå regler ?
Svar
12
· Visningar
1 710
Senast: Nussikan
·
L
Western Skulle vara grymt kul att få kontakt och se lite bilder på hennes avkommor :) 2
Svar
37
· Visningar
3 493
Senast: Linnzan
·
P
Islandshäst Jag har en islandshäst som är rädd för att gå in i transporten. Han är också rädd för linor och rep(Har försökt att träna honom.).Vad...
Svar
19
· Visningar
1 513
Senast: Thora
·
Western Hej alla arab och western folk har en äldre arab här hemma som vi skolar om western o känner nu att vi vill tävla, men har svårt med...
Svar
5
· Visningar
1 551
Senast: busigdemon
·
Distans Vilka planerar att gå på årets Distansgala? själv avser jag att gå och hoppas på stor uppslutning. Det vore kul om vi blev ett gäng...
Svar
19
· Visningar
3 034
Senast: zero_3
·
Övr. Grenar För ca hundra år sedan var jag på G för att gå någon/några kurser för att kunna träna egna löphästar. Tyvärr blev det aldrig av (pga...
Svar
16
· Visningar
1 893
Senast: Cambrie
·
Western http://www.pixbox.se/alb666375 Nu kan jag visa lite bilder på våra nya uteboxar, dom är ju inte färdiga riktigt ännu de är ju en del... 2
Svar
30
· Visningar
3 397
Senast: CoNo
·
H
Tävling Måste bara fråga Vad gör ni med era rosetter och plaketter när ni kommer hem i från tävling? Själv hänger jag upp plaketter på... 2 3
Svar
55
· Visningar
7 700
Senast: isaaak_
·
S
Hoppning Heej jag undrar om uppklassningspoängen från 2007 gäller fortfarandee?? för mina kompisar säger att dom försvinner varje år? Jag...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: Svintan
·
J
Dressyr såg kandaret i hööks katalogen, ch stanford... vad tyckte ni om det? finns det något liknande i lite bättre kvalitet med vitfodrad... 2
Svar
30
· Visningar
3 115
Senast: Sili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka