Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Dressyr Idag börjar dressyrträningarna igen och jag och min pålle har inte sett en ridbana på fem veckor utan bara lufsat skogen för att höja...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: TeamTop
·
Trav Hur tänkte Anders Lindqvist här? Kan någon förklara? Så här skriver Anders: "Jag vill starta en viktig debatt (...) Jag... 2
Svar
24
· Visningar
3 011
Senast: missdragon
·
  • Låst
Dressyr Någon som vet när och var Jsm/ponny sm går i år? För det är väl inte willands igen..? Har försökt leta på svenska ridsportförbundets...
Svar
1
· Visningar
1 436
Senast: Funny_Bunny
·
Körning hoppas tråden får ligga här... annars får snälla moderator flytta till rätt ställe :) Skulle behöva lite tips... Min häst vill gena...
Svar
15
· Visningar
1 320
Senast: Brisa
·
M
Islandshäst Jag vill väldigt gärna skaffa mig en islandshäst, jag har spanat runt på olika ställen och märker att det är stor prisskillnad på hästar...
Svar
7
· Visningar
1 845
Senast: chrysler
·
Körning Någon där ute som har hemmagjord svängel på sin vagn? Vill ha lite tips på hur jag ska göra en. Så in med lite bilder! :D
Svar
5
· Visningar
1 393
J
Dressyr Hej! Jag skulle bli glad om någon läste för att ge mig lite inspiration:idea: Jag har just nu foderhäst som jag tränar och har tävlat i...
Svar
10
· Visningar
1 292
Senast: Joannabaanana
·
Hoppning Red för första gången med magplatta i onsdags och min häst var jätteirriterad på plattan. Eller så var det en älgloppa men jag hittade...
Svar
10
· Visningar
1 164
Senast: Taladinn
·
P
Dressyr Vad betyder det och vad gör man egentligen då? Har greppat att det har något med byten att göra.
Svar
3
· Visningar
1 252
Senast: remmis
·
Övr. Grenar Jag har mina hästar på en gård som det mest avlas på. Så givetvis blir man nyfiken och sugen på att själv ge sig in i den karusellen på...
Svar
7
· Visningar
1 296
Senast: Mysaan
·
T
Körning hej jag undrar om någon vet om man kan hitta sonna "hållare" så man kan få på en rockard på hästtransporten precis som det finns till...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Touchie
·
Western :eek: Var vi inte överrens o att Dashen skulle bli hunterhäst och inget annat!!! :devil::devil::devil: Nu tar du genast hem... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 248
Senast: cowsense
·
Trav Vad tycker ni om att dom kör travtävlingar trots att det är konstaterat A2 i ett stall på banan?:eek: Det finns en annan travbana utan...
Svar
12
· Visningar
1 474
Senast: Linna
·
Western Vad är det som skiljer kvalitet o skräp åt egentligen? Ofta läser man fnysningar om sadlar från tex Hööks och dylikt. Jag har haft en... 2
Svar
26
· Visningar
3 410
Senast: fallon
·
P
Trav På no-lektionerna går vi just nu igenom travhästars avel, och inavel verkar ju förekomma rätt mkt. Vad är det för posetivt med...
Svar
2
· Visningar
1 131
Senast: fethajja
·
Övr. Grenar Funderar på att köpa en häst med denna stam, blev nog lite rörigt när jag kopierade från galoppsidan, men ni ser ju vad han har i sig... 2
Svar
24
· Visningar
2 073
Senast: nocki
·
H
Trav Hejsan Vad fodrar ni med till starthästar/ unghästar? Jag har hört så himla mycket olika nu vad som är bäst. Jag använder...
Svar
12
· Visningar
1 358
Senast: fethajja
·
T
Hoppning Vad tycker ni om märket?? Är kvaliten bra eller dålig? Vilka internet återförsäljare finns det? (webbutiker)
Svar
11
· Visningar
1 432
Senast: Långnos
·
L
Tävling Vad är det för regler/åldersgränser som gäller för att man ska vara Ung Ryttare Junior Detta gäller ju alltså stor häst...
Svar
2
· Visningar
1 037
Senast: vicky417
·
Körning jag skrev en anna tråd för ett tag sedan ang min bröstsele..som visade sig vara ett skti-köp. så den ligger ute på annons :D och har... 2
Svar
26
· Visningar
4 061
Senast: search
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31