Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Var i landet håller alla westernryttare här inne till eg? Vore kul och se om det fanns några i närheten:) Själv finns jag utanför... 10 11 12
Svar
221
· Visningar
21 367
Senast: PrittePuff
·
L
Western Hur bor ni som har uppfödning och verksamhet??? Äger ni egen gård eller arrenderar ni?? Berätta gärna om lite erfarenheter och för och...
Svar
18
· Visningar
1 350
Senast: Linnzan
·
Hoppning haha dressyr forumet hade en sån här tråd så då kan ju inte vi vara sämmre :D var hittade ni eran häst? genom bekanta, tidningen... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
10 985
Senast: Lina_kj
·
Trav Som rubriken lyder, vilka bett brukar ni rida med i montélopp? och vilka tyglar? Gummi, vanliga, dubbla, stegtyglar osv? Skulle...
Svar
16
· Visningar
2 650
Senast: Heffaklumpen
·
Western Tänkte kolla med er också. Jga har ett fullblodsto på foder för senare köp. Funderar på att kanske så småningom ta föl på henne eftersom...
Svar
10
· Visningar
1 373
Senast: Mysaan
·
Trav [Lite bakgrund om damen först]Känns som att jag sitter fast lite ang. min ponny. För er som inte vet, är hon en 12 år gammal russdam som...
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: Tagliabue
·
Dressyr Har idag varit och hämtat två dressyrsadlar för provning. Hur tycker ni de ligger, har försökt ta lite kort, hoppas de duger! :bow... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 041
Senast: aysha
·
H
Trav Jahapp då är vi där igen. Mitt kallblod vägrar äta sin pellets! Helt plötsligt så duger det inte längre. Precis samma sak hände i...
Svar
5
· Visningar
1 078
Senast: juvelen
·
E
Western Det finns ju så många kunniga här på forumet...jag har letat ihjäl mig på nätet men hittar ändå inte de som tillverkar premier...
Svar
3
· Visningar
1 092
Senast: Gilly
·
Hoppning Det kanske finns endel folk här som ridit ponny innan eller som iaf har erfarenhet både av ponny o häst framhoppningar på lägre (läs 90... 2
Svar
21
· Visningar
2 486
Senast: farm
·
B
Trav Hej! Ge inte hästen havre, för då springer han ut selen har man hört... Min häst får bara korn... idag så red min tjej galopp & trav...
Svar
9
· Visningar
1 315
Senast: Fnobby
·
S
Dressyr Hej! Jag undrar vad som krävs för att kvala men ponny. Om jag rider en regional tex .LA:P1 på 64% har jag då kvalat till ALLA...
Svar
2
· Visningar
3 218
Senast: super_fantan
·
H
Dressyr Får man rida bettlöst, sidepull, hack plus likande på någon slags dressyr tävling?? Mvh Malin
Svar
3
· Visningar
915
M
Western Frågan lyder såhär: Varför rider man western hästar på stång? Har själv ingen som helst kunskap om western utan har den... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 183
Senast: Piraja
·
Körning Någon som har en bra bild, gärna också beskrivning, på filtbossor? För arbetssele alltså, hur den är gjord, ser ut osv.
Svar
2
· Visningar
956
H
  • Låst
Dressyr Hvordan går rollkur till och varför gör man det? positivt och negativt?? Visa gärna bild och film exempel på rollkur. Mvh Malin
Svar
4
· Visningar
1 133
Senast: fenny_92
·
Distans Såå allihopa, jag kan inte mycket om sånt här! Så är väldigt nyfiken på hur ni lägger upp träningen inför säsongen? Å hur långt innan...
Svar
1
· Visningar
942
Senast: Stopek
·
H
  • Låst
Dressyr Är dressyr ryttartesten viktiga? Måste de göras och vad innebär ett dressyr ryttartest. Hur vet man vilken nivå man ska tävla i...
Svar
12
· Visningar
2 255
Senast: ginnies
·
Western Ar det ngn som har erfarenhet av Borjes stocksadel eller av stocksadlar i storsta allmanhet? Jag vet ingenting om hur en sadan sadel... 2
Svar
30
· Visningar
13 843
Körning Detta är ..en sk. Serbienvagn. En blandning mellan marathon-vagn o en Wictoria kan man säga! Just denna är specialbeställd till... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 635
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka