Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Hej, Det var ett tag sedan jag tävlade och känner att jag kommit ifrån reglerna (mycket har ändrats). Vet någon om det finns någon...
Svar
1
· Visningar
967
Senast: tant agda
·
A
Tävling Sitter och packar väskan inför morrondagens tävling :crazy: .. Har någon något bra förslag på nått som är bra att få bort fläckar med på...
Svar
8
· Visningar
1 328
Senast: Xenox
·
L
Tävling Jag vill åka ut och tävla med min ena medryttar häst. Hon är 6år, Utbildad LD dressyr (påbörjat galopparbete på volt) och LC hoppning ...
Svar
15
· Visningar
1 243
M
Tävling har försökt att söka olika tävlingar på ridsportsförbundets hemsida, men det kommer ju inte upp nånting nästan.. Nån som vet någon annan...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: myfairlady
·
N
Tävling om höstens ändringar i bla ponny allsvenskan? div 2 hoppning ska vara LC omg 1 och LB omg 2+3 div 2 dressyr ska vara LB omg 1+2 och...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: Anteya
·
Tävling Hur är det nu, får man inte ha varken sadel eller benskydd på veterinärbesiktningen? Hyffsat störigt isf då jag ska rida pållen hemifrån...
Svar
12
· Visningar
1 506
Senast: hanniizz åå sammiizz
·
V
Tävling jag ska börja tävla hoppning/dressyr , vad bör man tänka på innan man åker till tävlingsplatsen och efter? jag har redan planerat bl a...
Svar
4
· Visningar
1 079
Senast: v_NiniZ_v
·
Tävling Jag har löst lokal licens för iår men ska om 2 veckor ut och tävla regionalt, måste då lösa senior licens istället. Hur gör jag med den...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: LitenIsa
·
L
Tävling Hej! Nu frågar även jag om grönt kort. :p Jag vill ta det så fort som möjligt. Hur går man till väga? Just nu är jag inte medlem i...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: mathil
·
O
Tävling Ska tävla på söndag och måste då åka transport med pållen. men jag äger inga transportskydd och har inga planer på att köpa för jag ska...
2
Svar
24
· Visningar
2 790
Senast: fundersam
·
M
Tävling Hej! Om man inte har fått sin ryttarlicens innan tävlingsdagen. Kan man ta med sin gamla licens från förra året och kvittot från posten...
Svar
6
· Visningar
1 108
Senast: Ylva
·
J
Tävling Hejsan! jag undrar lie över nummerlappar! ska börja tävla regionalt nu och undrar då om man måssta ha egen nummerlapp eller om...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Senast: kopparberg
·
O
  • Låst
Tävling Hej! Är det någon som vet någon klubb nära Göteborg där man kan ta grönt kort? Nu under våren gärna så fort som möjligt
Svar
3
· Visningar
911
Senast: IngelaH
·
Tävling Hmm...i vilka klasser vinner vinnaren ett vinnartäcke? Jag trodde att det var på alla tävlingar oavsett nivå men tydligen så är det...
Svar
5
· Visningar
1 821
Senast: whalan
·
Tävling När man läser här under disskutionstrådarna är nästan hälften av trådarna frågor om vad som är tillåtet och inte på tävling, hur det...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 049
Senast: explosiv
·
N
Tävling Hoppas det är ok! La samma tråd på Gnägg. Kanske fler intresserade här... Håller på att göra en skiva med ärevarvsmusik till våra...
Svar
11
· Visningar
12 054
Senast: explosiv
·
L
Tävling Vad behöver hästen resp. ryttaren vid lokaltävling? (pass, grönt kort, licencer osv?) :bump:
Svar
4
· Visningar
983
Senast: tant agda
·
R
Tävling Vi har en 19-åring här hemma, islandshäst. Om vi skulle vilja att han fick ut och visa framhovarna på ponnytävlingar måste han slutmätas...
Svar
2
· Visningar
3 054
Senast: starcraft
·
E
Tävling Jag blev tyvärr en vecka för sen med hästens vaccination detta året pga missförstånd mellan farsan och mig. Måste jag då grundvaccinera...
Svar
11
· Visningar
1 138
Senast: Xenox
·
M
Tävling Tänkte bara kolla lite hur det är när man tävlar på klubbtävlingar. Vad e det för papper på häst och sig själv man behöver för att kunna...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: tant agda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp