Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Hoppning Det finns säkert nån tråd men hittar ingen.. Har förstått att det är uppklassningspoäng på ponny. Gäller det alla klasser? Och hur... 2
Svar
21
· Visningar
2 456
C
Islandshäst Hejhopp!;) Jag skulle behöva lite hjälp, för det är så här att jag rider en Isis som heter Kjarni och han är lite tung i munnen eller...
Svar
11
· Visningar
1 414
Senast: Cilver
·
Körning En kompis har köpt den till sin häst, men det är meningen att hon inte ska ha den på två hästar samtidigt utan en och en. Kan man det... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 213
Senast: Underbar
·
Trav Någon som vet om det finns lista på senaste klockslag för sperma beställning?? Flyinge har ju kl 9 men inom travaveln så är det väl...
Svar
7
· Visningar
872
Senast: CK
·
Dressyr Vilket som nu är rätt form är ju individuellt, men jag har en 6-åring som funkar väldigt bra att longera och hon har stått länge nu och... 2
Svar
24
· Visningar
2 288
Senast: zanzan
·
A
Hoppning Jag funderar över hur många starter ni brukar göra i varje klass innan ni går vidare till nästa högre klass? Förstår att det är olika...
Svar
12
· Visningar
1 766
Senast: EmmaaPraahl
·
M
Hoppning Hejsan hoppsan! Nu vill jag veta vad du som har brun utrustning smörjer dina saker med, alltså vad för tvål o s v . Sen vill jag...
Svar
8
· Visningar
1 306
Senast: boccia
·
I
Islandshäst När börjar ni täcka era hästar som har eksem? Mina hästar går på lösdrift nu men när säsongen sätter igång ska dom stå inne på nätterna... 2
Svar
22
· Visningar
2 037
Senast: diny
·
Körning Försökte efter bästa förmåga att ta bilder på Lakej under gårdagens körkurs men det gick inte så bra, filmade its men kvalitén blev inte...
Svar
6
· Visningar
1 191
K
Körning Har funderat ett tag på att börja tömköra min fjordkille, men undrar vilken utrustning som behövs? Räcker det med en sele & tömmar...
Svar
7
· Visningar
1 265
H
Dressyr Var och kollade min sadel i somras eftersom den åkte fram när jag hade ridit en stund. Enligt sadelprovaren kunde en sadel inte ligga... 2
Svar
27
· Visningar
2 615
Senast: bigganl
·
H
Körning Hur långa är lokarna på en loksele i storlek shettis?
Svar
3
· Visningar
792
Senast: hcw246
·
Körning Nu tänkte jag att ni ska få se lite på min blivade körhäst! Detta är kanske gång 20 jag tömkör henne, så det är inget avancerat... 2
Svar
20
· Visningar
2 008
Senast: Tussilago
·
J
Hoppning Jag undrar åt vilka sorters hästar brukar denna prestige sadeln passa åt? En Passier provade vi, och den var faktiskt ganska bra, liknar...
Svar
7
· Visningar
2 717
Senast: iloveyou
·
Körning Var hittar jag bra körpiskor? Allra helst på nätet, då jag kikat runt på alla affärer häromkring och ej hittar något jag tycker duger... 2
Svar
21
· Visningar
3 806
B
Hoppning Jag har ett varmblods sto på 11 år. Hon är hoppad sedan sommaren-06. Hon är jätteduktig på att hoppa ch har en mkt fin teknik och...
Svar
6
· Visningar
1 020
Senast: brosen
·
Körning Vad är de minsta måtten på körbana där ni kan tänka er att träna? Ni som kör i ridhus, vad brukar det vara för storlek på dem? Vad...
Svar
7
· Visningar
2 323
Senast: PyseN_
·
Islandshäst Ja, som vanligt hittar man ju aldrig en passande sadel, så istället för att leta och fråga tänkte jag att kanske ni kunde tipsa! :idea...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: Sputnick
·
Hoppning Verkar ska bli kavajtvång från regional tävling igen nu enligt nästa års TR...... Vad tycker ni om det? Är lite kluven själv faktiskt... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 269
Senast: ostbiten
·
C
Hoppning Min hopphäst står med med ca 25 min skritt avstånd från ridhus. Såhär i kalla vinter blir det inte så ofta vi rider dit(ibland på...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Blackee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka