Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Någon som vet hur HG tränsen är i storlekarna, är full liten full eller stor full? Annars någon som har några bra tips på snygga...
Svar
12
· Visningar
1 193
Senast: Mazarinen
·
R
Trav Hej, Jag ska snart ta montélicens och undrar lite. Vilken utrystning har man när man väger ut/in?.. Alltså väger ni ut/in med... 2
Svar
22
· Visningar
2 879
Senast: Maddizz
·
Western har märkt att alla sadlar jag ridit i har stigbyglarna blivit slitna på insidan.. på insidan närmast hästen, på min sadel har det...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Tender
·
Western Så, vad har ni för planer och förhoppningar för nästa år? :bump::banana::bump::banana::bump: Mina främsta är nog; Att köpa hem... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 946
Senast: Thornbird
·
Hoppning Vart kan man söka tävlingsresultat om man vill söka i tyskland?
Svar
2
· Visningar
1 163
Senast: FT_ryttare
·
  • Låst
Hoppning I hoppning blir det obligatoriskt för junior- och ponnyryttare att bära säkerhetsväst på tävling. Kraven på västen är desamma som i... 18 19 20
Svar
385
· Visningar
33 946
Senast: LenaH
·
Hoppning Finns det någon här som har ett Dyon träns med repnosgrimma? I såfall kan ni inte lägga ut bild och vad ni tycker om dom? är vädigt... 2 3
Svar
52
· Visningar
11 224
Senast: attsy
·
Hoppning Så jag skall köpa en sadelgjord med magplatta som är 135 cm ngn som har bra tips?? har tittat på Pessoas och totalt förälskat mig i den...
Svar
10
· Visningar
1 428
Senast: alice
·
C
Dressyr Jag har en frieser korsning som glider ut i någon slags skänkel vikning i svängarna.Jag är inte heller säker på om det är trams eller...
Svar
3
· Visningar
877
Senast: Chesss
·
Western Nu har jag tänkt börja tävla reining "på riktigt" dvs. inte bara inom WRAS utan även NRHA/SRHA. Tycker dock inte att jag hittar riktigt... 2
Svar
23
· Visningar
3 521
Senast: hotrodder
·
N
Western Jag hörde att WRAS valt att lägga sitt SM samma helg som SQHA Nationals, har inte funnit någon verifikation på nätet. Någon som vet... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 397
Senast: monke
·
S
Övr. Grenar Sitter här hemma med massor av nyinköpta tyger och ett täcke till grundmall, och ska ge mig på att sy hästens första... 2
Svar
22
· Visningar
3 640
Senast: SirWillgott
·
H
Körning Inte 100 på att jag skackel och släde hör ihop. Vi har vridit och vänt på allt.... skackeln har en slags krok i änden, som en rak...
Svar
3
· Visningar
1 176
Senast: Donkey
·
Fälttävlan Har funderat lite, ska köpa häst och har hittills tittat på fullblod och halvblod med lite fullblod i... hästen ska räcka till MSV... 2
Svar
36
· Visningar
6 496
Senast: misen
·
  • Låst
Distans Någon som vet hur man kan få fram start listor den tävlingen? Gärna resultat oxå?!
Svar
2
· Visningar
917
M
  • Låst
Trav tog mig friheten att starta en 07-tråd eftersom den andra gällde för -06.. :) kopierar över bukehästarnas första starter för 07 från... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
39 856
Senast: LadySara
·
Distans jag satt och läste på svenska ridsportsförbundets hemsida nu. där står det att alla junior och ponny ryttare ska ha säkerhetsväst på... 2
Svar
25
· Visningar
3 014
Senast: Liten
·
M
  • Låst
Hoppning Nu ak lillesyrran ut och hoppa med ponnyn och jag som aldrig tävlade ponny vet ju inte hur högt Ltt c är för en c-ponny vet bara hur de...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: Mahogney
·
R
Islandshäst jag glömer jämt bort hur man ser om man rider på rätt sittben! väldigt tacksam om svar:bow::)
Svar
19
· Visningar
3 554
Senast: Millan_gulligast
·
C
Islandshäst Vad är det för skillnad på dessa två???
Svar
4
· Visningar
1 665
Senast: Tinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka