Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Undrar om det är någon isis som har börjat fälla än..? Med det här vädret kan ju vem som helst tro att det är mars... (kräksmiley...)...
Svar
17
· Visningar
1 225
Senast: Michis
·
Distans Jag är helt grön inom distans... Tänkte kolla upp en häst som skall ha varit tävlad 2ggr. Jag har tävlings boken men tänkte om man...
Svar
1
· Visningar
920
Senast: Litenvit
·
L
Distans hej jag har hört att varmblod ät rett bra inom distans, är det så? för jag och min kompis har varmblod och vi börjar bli intreserade av... 2
Svar
23
· Visningar
2 882
Senast: Danetta1990
·
G
Islandshäst Ja, eftersom jag ska analysera höet nu och även göra en bra foderstat så måste jag veta Gautis vikt. Jag har inte tillgång till någon... 2
Svar
23
· Visningar
4 815
Senast: Gauti
·
Q
Hoppning Hej! Om ett par månader fyller jag år och hade då tänkt mig önska mig en ny kavaj då den gamla är lite för liten. Så jag skulle... 2
Svar
22
· Visningar
2 571
Senast: Långnos
·
Trav Hade min equiterapeut ute idag som tipsade om en annan snösula än den jag har nu (med en luftkanal). Den var som en hel sula med en...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: fallon
·
Dressyr Jag privat tränar ett ekipage som behöver mycket på bärigheten och stärka sig i galoppen. Vi tränar mycket fattningar, korta sträckor... 2
Svar
25
· Visningar
2 872
Senast: malinsky
·
Trav Vad tror ni, är det så att danskarna inte vill ha fler besök av framgångsrika svenskar på sina travbanor och därför har inlett en...
Svar
2
· Visningar
955
Senast: Tant Acka
·
Y
Hoppning hejsan! Har en snart 7 årig hopphäst som här 178 cm o E: feliciano... Otroligt lik sin pappa på alla vis.. När jag hoppar blir han... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 330
Senast: Yvvi
·
Islandshäst hej tänkte höra hur många det var här som "ensamma" har 2 eller fler islandshästar, hur hinner ni med dem? jag har en islandshäst nu... 2
Svar
37
· Visningar
3 249
Senast: yew98fq
·
Western Vart hittar man det? Några bra tips kanske?
Svar
9
· Visningar
1 811
L
Hoppning Jag ska beställa ett länd- eller ridtäcke i ull, men kan inte bestämma mig för att ta mias eller exklusiv...:confused: Vilket tycker... 2
Svar
25
· Visningar
1 966
Senast: Jezzie
·
N
Hoppning Nu undrar jag om jag vågar tävla igen..? Senaste tävlingen jag var på med min häst var 2 klubbtävlingar. Först i 80cm hann jag hoppa 3...
Svar
17
· Visningar
1 275
Senast: Norrgard
·
Körning Lilla minisläden. Är så glad över denna. Lite tråkigt att man bara kan åka en åt gången....(inte jag på korten,men min häst)
Svar
16
· Visningar
8 901
Senast: Burza
·
C
Dressyr Nu behöver jag tips för vad man ska tänka på när man ska tävla i dressyr! Om två helger ska det nämligen bli den första gången. Jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 491
Senast: Stormenzs
·
Tävling Jag har trots väldigt många ridår aldrig tävlat, men har börjat fundera lite på att prova någon klubbtävling någongång. Min undran är...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: Anna37
·
M
Islandshäst Hejsan alla :) Jag och min syster köpte en häst för 2 år sen, då kunde han ingenting(bara grisepass och skritt). Han hade nästan bara...
Svar
2
· Visningar
1 012
Senast: Midur
·
J
Islandshäst Hej. Jag har en fråga. Har precis börjat rida en islandshäst som är 6 år gammal. Han kan bara skritt, tölt, och galopp. Någon som har...
Svar
14
· Visningar
2 442
Senast: _Jannike_
·
Islandshäst Vad tycker ni? Fördelar och nackdelar med de båda? Och flexibommen (kallas den väl?), "mellantinget". Bra eller dålig? Man hör/läser...
Svar
18
· Visningar
2 086
Senast: emci
·
M
Hoppning Jag skulle vilja ha förslag på övningar och lite tips nu när jag har gått och köpt mig en fd galoppör som nu ska bli min nya...
Svar
5
· Visningar
1 235
Senast: Skorpan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka