Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Listan på vilka hingstar som har fått X antal föl... Ganska kul. Hade ingen aning om att italienarna betäckte med Gidde..hehe...
Svar
10
· Visningar
1 360
Senast: Elite Hingst
·
K
Islandshäst Hur länge tycker du att min unghäst skall vila nu höst? Om den ens skall vila? Tacksam för svar:) 2 3
Svar
43
· Visningar
3 450
Senast: ainasoja
·
D
Islandshäst Alltid roligt att höra vad folk har för mål med sin avel. Även er som inte börjat än utan vad ni skulle vilja ha. Tex. vilken typ av...
Svar
15
· Visningar
1 499
Senast: Michis
·
Western Vilka av paintmänniskorna vill ha ett återupprättat futurity?? Ett som det Paintarna var delaktiga i tidigare SSGF??? :banana: 2
Svar
29
· Visningar
2 192
Senast: Lenita
·
Western Om man är nybörjare och vill börja med western ( ridit engelsk länge ) hur hittar man tränare:confused:..här där jag bor så hör man...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: indigo95
·
B
Hoppning Jag har en jättefin häst efter Robin Z och hon har en kanon hoppteknik men det är ett problem.. När jag hoppar med mycket folk, t.ex. en... 2
Svar
26
· Visningar
2 780
Senast: johannaaaa
·
B
Körning jag behöver en svängel när vi ska dra hem ved med shettisen. Maken tänker göra en...men vi vet inte måtten... Nån som kan ge oss en...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: Bacillen
·
M
Hoppning Hej! Jag ska kanske börja tävla min 12 åriga ponny i hoppning Och han kan inte byta galopp (inte på marken och ibland inte ens över...
Svar
14
· Visningar
1 811
S
Trav Vilka märken är bra och mindre bra? Tänkte först och främst köpa begangnat. Tänkte använda den till lättare körning på "plan" mark...
Svar
12
· Visningar
2 910
Western Nu behöver jag ha er hjälp :D Jag utlyser en liten tävling, ni ska få hjälpa mig att hitta på ett namn till min kille. Han heter idag... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 888
Islandshäst Nu är det bara en knapp vecka kvar på året. Sen är det 2008 och plötsligt inte alls länge kvar innan tävlingarna drar igång! Men jag...
Svar
14
· Visningar
1 345
Senast: Miiraa_91
·
Övr. Grenar vad är det för skillnader i vanliga löps prissummor och amatörlöps? även skillnad på eng. fullblod och arablöp i amatörlöp och proffs...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: linnsan
·
S
Western Skulle vara lite kul och veta vad ni rider i för sadel. :D så kom igen , lägg gärna ut BILDER också:D 2 3
Svar
49
· Visningar
11 835
Senast: fijja
·
Distans Vad använder ni för underkläder när ni rider länge? vadderade trosor/cykelbyxor/ridbyxor? märke? vart har ni köpt dem? jag vill veta...
Svar
19
· Visningar
2 793
Senast: cano
·
Övr. Grenar Vet ej om jag har kommit till rätt forum men eftersom han är ett fullblod så försöker jag här ;) Jag har fått hem en, i stallet SUPER...
Svar
7
· Visningar
1 022
Senast: MalanMjöl
·
Hoppning Hej! Finns det någon som har erfarenhet av Hubertus Kosak Hopp? Skulle vilja veta allt positivt och negativt :) Ger den ett bra stöd...
Svar
3
· Visningar
1 281
Senast: rubytoo
·
M
Övr. Grenar Min syster har sedan ett år tillbaka en valack f. 99 som sprungit mkt förtjänstfullt i ca 4 säsonger. Meningen är nu att han ska gå...
Svar
14
· Visningar
1 415
Senast: monchestre
·
R
Trav Letar efter en "längre" bukgjord till min häst. Var finns dom och vem tillverkar dom? Den gummigjorden jag har nu är ca 75-80 cm lång...
Svar
15
· Visningar
1 729
Senast: tinafinis
·
Western Jag funderar lite på det här med Non-pro, amateur osv osv. Gäller dessa regler med alla raser inom westernridningen eller är det bara...
Svar
17
· Visningar
1 676
Senast: _Erik_
·
Körning Någon som har bilder på denna sele? :)
Svar
10
· Visningar
1 378
Senast: Emmah.S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S