Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Dressyr Jag har en "wild´n crazy" idé som jag är sugen på att genomföra. Jag får min nya sadel i veckan och är sugen på att sätta mitt namn bak... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 195
  • Låst
Dressyr Hörde några som hyr sina hästar diskutera användning av roll/kur i dressyr? Så vad är det, jag är travhästmänniska och sysslat med det...
Svar
1
· Visningar
959
S
Western okej om tråden läggs här? I vilket fall som helst... Jag har en jäkla lust att skola om hästen och mej till westernryttare, då... 2 3
Svar
41
· Visningar
8 399
Senast: Sparf
·
B
Hoppning Har lite frågar som jag vill ha reda på innan jags ticker ut på tävlingsbanan till våren.. =)=) (HOPPNING)---STORHÄST Tex...
Svar
11
· Visningar
1 502
Senast: brosen
·
Hoppning Jag ska titta på en häst på lördag som är e Nassau. Någon som hört talas om den hingsten? Jag hittar inget på Google.
Svar
19
· Visningar
1 515
C
Hoppning Hej! Hur länge får man tävla c-ponny i hoppning? Är det någon som vet hur länge man får tävla ponny överhuvudtaget? Tackkk 2
Svar
26
· Visningar
5 927
Senast: Whiplashr
·
Trav Jeg skal titte på et stoföl til helgen, som jeg er interessert i å kjöpe. I utgangspunktet er jeg mest opptatt av morsstammen til...
Svar
7
· Visningar
1 236
Trav Titta på resultatraden på den här hästen; betyder det att den först ska starta i ett montélopp och sedan i ett sulkylopp på samma dag...
Svar
18
· Visningar
2 334
Senast: electra1
·
Körning Har sett någonstans att det finns en transport som har en "platta" för (maraton-)vagnen, mellan dragkroken och transporten! Men kan inte...
Svar
9
· Visningar
3 005
Senast: Fahlis
·
Körning Tips Jysk har just nu jättefina bjällror som mycket väl funkar att sätta på sele. 5 kr - ja FEM svenska enkronor för 8 st. Jag köpte...
Svar
5
· Visningar
1 343
Senast: Zqathan
·
P
  • Låst
Hoppning okej.. läste nu TR på ridsport att vi juinorer ska bära väst vart/hur vi en rider på tävlingsområdet. Altså det räcker med att de...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: LenaH
·
Western När jag bodde i CA så bodde jag på ett ställe som heter Santa Ynez Där var de mkt rancher, ett år hjälpte jag till i tre dar att driva...
Svar
15
· Visningar
1 984
Senast: Bill
·
W
Hoppning Jag ska ta märke 2 nu under höstterminen, jag vet hur dressyrprogrammet ser ut och vad teoridelen handlar om men jag har inte lyckats...
Svar
3
· Visningar
1 575
Senast: Epona
·
B
Trav Vad är det dom försöker mörka? Benen ser väldigt manipulerade ut i travrondens vinternummer iaf. Är jag den enda som lagt märke till...
Svar
11
· Visningar
1 560
Senast: Indyhope
·
J
Islandshäst hejhej, jag rider en ganska ung islänning som har lärt sig grunderna och tölten är påbörjad,när jag sitter på så känns det som tölt men...
Svar
5
· Visningar
1 979
Senast: Granbarr
·
Western Hej! Finns det någon som har varit på The western way -ranch i Borås ngn gång? Ska nämligen praktisera där i 3 veckor så om det är någon...
Svar
9
· Visningar
2 111
Senast: Kleman
·
S
Islandshäst Finns väl säkert en sån här tråd, men tänkte höra med er vad ni tycker om linjeavel? Många kända avlare använder sig ju utav det, men... 2
Svar
28
· Visningar
2 485
Senast: Salka9
·
B
Western Jag har ett inlägg här: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=839087 Där jag beskriver min situation. Vill ha tips och...
Svar
6
· Visningar
1 866
Senast: TinyWiny
·
C
Trav Vi är två tjejer, som undrar i fall du har en häst med Speedy crown i din häst stamtavla? Och så undrar vi, i fall eran häst har...
Svar
11
· Visningar
1 945
R
Fälttävlan Jag har en fjording som medryttarhäst och nu över lovet ska ägaren resa bort och jag ska ta hand om henne och rida henne. Och jag har...
Svar
3
· Visningar
1 310
Senast: Amiir
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka