Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Fälttävlan hejsan ! är det någon som kan tala om för mig hur högt Lätt&debutant är för d-ponny i fälttävlan? och är det någon som vet något bra...
Svar
7
· Visningar
1 279
Senast: weeh_
·
Körning Så har jag fått uppleva mitt första tillbud i körningen. Hästen sparkade bakut (har hon aldrig någonsin gjort förut, så nej, jag hade...
Svar
10
· Visningar
1 388
Senast: Trygg
·
G
Islandshäst vad är markarbete?? hur gör man?? tacksam om svar och övningar :bow::D
Svar
11
· Visningar
2 398
Senast: Teij
·
L
Islandshäst Vår 5-gångare börjar nu verkligen hitta traven på riktigt! Man har alltid kunnat trava henne men det har varit på rakt spår på knöligt...
Svar
5
· Visningar
1 529
Senast: diny
·
B
Körning Jag är nyfiken! sökte i forumet men fann inte så mycket matnyttigt... en tävlingsform? Hur går det till? var finner man regler? jag...
Svar
9
· Visningar
1 259
Senast: troijan
·
E
Western hej! jag undrar om det finns några mer här runt umeå som håller på med western??? skulle vara roligt om man kanske kunde vara flera...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: eppelskrutt
·
P
Övr. Grenar Finns det någon hingst som både presterat inom galoppen och som har bra gångarter? Inte Eighty Eighty Keeys, honom känner jag till. Vill... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 544
Senast: flashlight
·
Tävling Flygande besiktning. 100 kr. Ok. Dottern ska hoppa andra och tredje klassen. När hon rider in på framhoppningen finns där ingen... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 539
Senast: vicky417
·
Trav min kompis var in till en veterinär för en vecka sen för att hennes häst hade misstänkt hallsinfektion. väl hos vet så ser dom att han... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 321
Senast: ghost
·
E
Hoppning Jag är ingen särskilt van hoppryttare men jag tycker att det är väldigt roligt att hoppa. Några få hinder i en följd brukar gå bra, men...
Svar
10
· Visningar
1 157
Senast: hoppstrumpan
·
G
Islandshäst Hoppas att någon kan svara på min fråga här. :-) Ska betäcka ett fyrgångssto och håller på att leta hingst. Nybörjare som man är (på...
Svar
3
· Visningar
717
Senast: copy83
·
H
Hoppning Har länge funderat på Speed Air i brunt.. Men tänkte utöka mina tankar, finns det någon annan läcker hjälm i max samma prisklass på...
Svar
9
· Visningar
1 475
Senast: vicky417
·
M
Islandshäst Hej, Jag och min sambo ska titta på en av Fönix från Lyraninges avkommor på måndag. Vi har hittat lite information om honom på...
Svar
1
· Visningar
940
Senast: eyvindur
·
A
  • Låst
Dressyr Jag har läng funderat på en sak.Eller snarare min pojkvän frågade mej. Hur kommer det sig att är man kommit upp sig i klasser taar ett... 2
Svar
22
· Visningar
2 356
W
Western Har hittat en schysst "hobby" westernsadel till min pålle. Sitsstorleken har jag full koll på, men FULL QUARTERBOM ?? Hur stort är...
Svar
8
· Visningar
1 274
Senast: Tender
·
M
Islandshäst Vad menas med det? Är det typ en a-klasstävling med sm-kval eller vad är det?
Svar
13
· Visningar
1 854
Senast: Muninn
·
Dressyr Vad är det och vad ingår???
Svar
3
· Visningar
9 630
Western Hej! Är det någon som vet var man kan få tag på extra breda stångbett? (15,5 cm och större) Jag tänkte närmast på ett "övergångsbett"...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: lillbeka
·
D
Dressyr Hej!! Dottern (hoppryttare) som för första gången (på häst) skulle starta en dressyrtävling blev bortlottad. Hon som tränat så och...
Svar
14
· Visningar
2 377
Senast: Tulip
·
Körning Det pratas om stångbett i "min" sken tråd. Måste till min skam säga att jag inte har en aning om hur ett sådant ser ut och hur det...
Svar
15
· Visningar
1 791
Senast: schelin_j
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka