Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Dressyr Jag har tänkt tävla lite i år, men har hittills inte sett en endaste propp utlagd på nätet. När brukar de komma, så man kan börja...
Svar
6
· Visningar
860
Z
Hoppning Jag behöver lite hjälp... för ett halvår sedan hoppade jag jättemycket, 1.20 utan problem. Sen började jag rida på hästar som var mer...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Mettis
·
Q
Hoppning Har de mellandagsrea?=)
Svar
2
· Visningar
1 667
Senast: quint
·
N
Islandshäst Hejsan. Mitt sto bedömdes på Bärby den 5 maj 1998. Det är så att jag undrar om det är någon som var där då. Det är nog ganska mycket...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: Norrberge
·
S
  • Låst
Fälttävlan Heej;) Jag ska ta mitt FT i sommar, och sedan är mitt mål att starta debutant i höst på hemmaplan:) Men, min fråga är: Måste man ha...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Soda_no_Lemon
·
Z
Övr. Grenar Är det bögigt om en kille rider galopp???
Svar
13
· Visningar
1 929
Senast: Galopplover
·
Dressyr Min häst behöver framförallt stärka framparti och manke, då han är lite svag fram. Behöver muskla manke och hals samt överlinje...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: Nissen_89
·
A
Körning Hur bär ni er åt egentligen för att slippa ryggont..? :confused: Jag har två russ som jag tävlar i trav med, men nu börjar ryggen...
Svar
13
· Visningar
1 339
Senast: Fia-Lina
·
Övr. Grenar Jag bara måste.. Jag blir ju så klart lite stolt över henne! Länk Lycka till i framtiden Annelie! :banana::banana:
Svar
1
· Visningar
882
Senast: Galopplover
·
L
Hoppning Vad är bäst ? ¤hoppa 90cm helt perfekt ? Eller ¤hoppa 1.20 med mycket stor osäkerhet? 2
Svar
38
· Visningar
2 703
Senast: Pyzen
·
Körning Är det någon som vet någon som är kan mycket om gamla vagnar? För en kompis till mig har en jättefin bröllopsvagn och den är gammal men...
Svar
8
· Visningar
1 441
Körning Dags dato består våra vägar av IS.. åkrarna är GRÖNA .. Suck jag som vill ha SNÖ att träna i... Tips emottages tacksamt...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: fossig
·
Hoppning Jag behöver snarast hjälp här! Jag hittade denna supersnygga förbygel med martingal på mellandagsrean på hippson, och jag behöver en ny...
Svar
14
· Visningar
1 202
Senast: Ek3n
·
Islandshäst Har fått ett väldigt intressant erbjudande gällande islandshästar. Nu är det så att jag har ridit islandshästar 4 ggr och i grunden är...
Svar
15
· Visningar
2 496
Senast: Luleå
·
Körning Ar det nagon som vet var man kna hitta en inkornings gude - typ bok pa internet? For jag bor valldigt langt borta fran sverige och...
Svar
1
· Visningar
733
E
Fälttävlan Vi tog fälltävlans kortet på EN dag!! Men gröntkort har ¨hållipå 2 mån minst!!!:confused: 2
Svar
22
· Visningar
3 154
Senast: Winx
·
M
Distans 1. Är det ngn som vet om och isåfall vilket datum Lovisedalsritten kommer vara? 2. Är det ngn som vet om och i såfall vilket datum...
Svar
8
· Visningar
1 430
Senast: fallon
·
K
Western rider en häst som i övrigt är exteriört korrekt men utvecklat underhals vet ej säkert orsaken ,men sadeln är bytt så den passar...
Svar
18
· Visningar
2 059
Senast: Tender
·
B
  • Låst
Hoppning Nu har jag läst igenom updaterat hopp-TR på nätet och har läst följande. *Nu gäller ridkavaj ifrån regionaltävling men eftersom alla...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: LenaH
·
Tävling Hej! Är det någon som vet var Arab SM går 2008? Skulle vara kul att delta en gång i min hästs liv... Sen har jag försökt hitta...
Svar
6
· Visningar
1 979
Senast: _plipp_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka