Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Övr. Grenar Hur pass god fysik måste man ha? och hur tar allt detta med jockeyställningen en på rygg och knän? Sen undrar jag lite ang detta med...
Svar
2
· Visningar
1 016
Senast: Miss QT
·
E
Western Jag funderar på hur deet är att rida vestern och kan man rida det i vanlig sadel och hur ska man göra??:confused::confused:
Svar
10
· Visningar
1 287
Senast: lillbeka
·
E
Fälttävlan God fortsättning på er allihopa!:) Efter att ha njutit av mina första studentmånader som en mycket tålmådig dagisfröken (och lite...
Svar
4
· Visningar
2 856
Senast: Undret
·
Dressyr Jag har alltid varit ganska anti säkerhetsvästar, i synnerhet när man bara rider dressyr. Men sen jag var tvungen att ta bort min...
Svar
9
· Visningar
2 285
S
Western Oki... har inte riktigt hunnit fixa tävlingsreglemente än... Men är ändå nyfiken, lite så här i förväg inför säsongen vad jag måste...
Svar
17
· Visningar
1 850
Senast: Texaz
·
L
Western jag tittade en gång för många år sen i en bok som en gammal bekant till mig hade som beskrev quarterns färger. Alla olika varianter på...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Linnzan
·
Western Vi är ju faktiskt inte så jättemånga quarterfolk här, o ännu mindre pleasure/hunter freak men några finns det ju så jag provar! :D... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 939
Senast: Shiney
·
C
Övr. Grenar Hej! Är stolt ägare till en minikille som helt klart vill galoppera. Fort. Håller jämna steg med de stora hästarna :) Problem...
Svar
2
· Visningar
1 062
Senast: mamman
·
Islandshäst Hej jag har varit och tittat på ett sto och vill gärna höra med er om vad ni tycker om stoets exteriör. bild1 bild2 bild3 bild4...
Svar
12
· Visningar
1 206
Senast: Draumsyn
·
Western Har en 4 åring (snart 4) som har ganska jobbigt sadeltvång. Jag funderar på att skaffa en westernsadel åt honom. Dels för att den...
Svar
10
· Visningar
1 603
Senast: Sasse_
·
F
Hoppning vet någon varför inte så många butiker säljer dessa? har beställt ett par senskydd då dom gamla har blivit slitna(är några år) och jag...
Svar
1
· Visningar
805
Senast: mizz_perfect
·
S
Distans är inte alltid det lättaste. Börjar inse att det är a och o. Har en 8 årig (ja, efter nyår) arabvalack som är tämligen tittig (med... 2
Svar
22
· Visningar
2 811
Senast: fallon
·
Körning Jag var ute och körde med min häst för några veckor sedan och han blev rädd för isen som var ute så han började skena och vi hamnade...
Svar
5
· Visningar
956
Senast: Underbar
·
Western om Westerridning i nästa nr av vår klubbtidning. Men jag kan verkligen ingenting om Western. Kan ni tipsa mej om bra länkar, där man får...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: Tender
·
T
Western Hej! Jag undrar om det finns någon som vet om det finns western ridläger som man kan åka på? Gärna i södra Sverige och som man kan ta...
Svar
5
· Visningar
2 657
Senast: Tender
·
Islandshäst Har ni några bra tips på täckesmärken(regn/vinter) som har modeller som kan passa en islandshäst med breda bogar? Jag får på min vallack...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: elfi
·
J
Dressyr Hejsan allihopa. Jag håller på med ett skolarbete och eftersom jag är en renodlad hoppryttare skulle jag behöva lite hjälp med...
Svar
14
· Visningar
1 532
Senast: __Stilett__
·
Ï
Western jag har en dröm att börja träna western, problemet är bara att jag kan inte få tummen ur o kontakta en westernklubb. jag vet inte... 2
Svar
28
· Visningar
2 684
Senast: Paxinarion
·
S
Körning Jag har nu skaffat en körhäst igen. Nu betydligt mindre än min förre härliga nsv bruks valack. Vill gärna få kommentarer om passningen...
Svar
14
· Visningar
1 788
Senast: Sabine
·
L
Hoppning Hejsan! Behöver lite hjälp i djungeln.. Är detta vad ni skulle kalla teknikskydd? Jag är ute efter skydd som inte är teknik. :)... 2
Svar
28
· Visningar
2 773
Senast: LouiseE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka