Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Körning Jag undrar vilka skor som är lämpligast för körning b.l.a på asfalt. Kommer dock inte köra dagligen på asfalt men någon gång i veckan i...
Svar
8
· Visningar
1 536
Senast: isabella1
·
Dressyr Vad har ni? Märke? Vad tycker ni om dem? Bilder? 4 5 6
Svar
114
· Visningar
32 864
Senast: Fritz
·
S
Islandshäst :confused:hej jag undrar varför ishästen aldrig slutar att flåsa trots mke o lång avvärmning? jag vet att det självklart kan bero på...
Svar
15
· Visningar
3 085
Senast: banazir
·
M
Fälttävlan vad heter den där runda saken dom alltid har för att mäta upp hur lång terräng banan är, vart kan man köpa en sån och ungefär hur mkt...
Svar
8
· Visningar
1 446
Senast: fio
·
Övr. Grenar Hej! Jag var inne på täby idag med pållen, fick tips om att använda en tryckfördelande sak under sadelgjorden, som galopp människor...
Svar
6
· Visningar
1 317
Senast: Messy
·
Islandshäst -> att det inte bara är huvudet som är fel på min häst nu. Som ni kanske vet importerade jag ett sto från island för ingenting förra... 2
Svar
28
· Visningar
3 333
Senast: Freyr
·
Körning Krutrök Dagen efter han "landade hos oss" 12 augusti Första turen i vagn i Flarken 30 augusti 13 oktober 27 november...
Svar
15
· Visningar
1 982
Senast: a_c72
·
Trav Har för mig att det ska finnas ngt slags vax man kan "bygga" upp trasig hov med, t.ex efter en rejält utskuren hovböld. Någon som vet...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: peace
·
Dressyr Nu har jag pratat med hon som säljer Childeric och hon hade inga turer neråt för utpå nyåret.. Och då var det i Gbg trakten, dvs väldigt... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
11 239
E
Körning Hej på er! Sitter här och läser Lars Åke Larssons bok "Kör klokt så kör du säkert!" Han skiljer på gaffelskaklar och släpa men...
Svar
5
· Visningar
2 043
Senast: Esso
·
L
Islandshäst Jag funderar på att betäcka mitt sto men är orolig att hon kanske är för liten för att få ut fölet. Hon är ganska lite och nätt, inte så...
Svar
12
· Visningar
2 502
Senast: Muninn
·
E
Övr. Grenar Fina tävlingar på Tisdag med Breeders, Sm för två åringar, SM för amatör ryttare och SM sprinten. Ska bli intressant med Breeders där...
Svar
7
· Visningar
1 232
Senast: ms husberg
·
Övr. Grenar Lägger den här då det borde finnas mest koll här. Nye herrn är irlandsfödd, sen exp till Norge och så därifrån till Sverige. Varit i...
Svar
14
· Visningar
1 683
Senast: Gordon
·
J
Islandshäst hejhej jag har en islandshäst som är ganska svankryggig och jag undrar om det går att arbeta upp den;) Jag har fått förslag av en...
Svar
3
· Visningar
1 176
Senast: Carla
·
E
Dressyr Jag funderar på en ny sadel till mitt arabsto. Just nu har vi en hoppsadel och vi har mestadels ridit i skogen och tränat lite dressyr... 2
Svar
20
· Visningar
3 500
Senast: ecila
·
Dressyr På lördag är det dags för dressyrtävling på klubbnivå, för mig. En lite fråga såhär i sista sekund: Får man rida med stiglädrena...
Svar
4
· Visningar
1 954
N
Hoppning Hej, jag har en häst som är hur lugn som helst i all hantering samt dressyren men direkt då det kommer fram hinder på banan så börjar...
Svar
9
· Visningar
1 579
Senast: Muska
·
V
Trav De hästar som rids i monté, lyssnar de på skänkeln elr bara på tygeln och rösten??? Svara gärna :D
Svar
10
· Visningar
1 349
Senast: Vakanjaheta
·
N
Dressyr Om man har en omusklad häst, är det då stärkande eller dåligt att träna skänkelvikningar?
Svar
7
· Visningar
1 459
Senast: svea
·
C
Western Är det någon som är ägare av en criollo häst? Hör gärna av er, vore roligt att ha kontakt! Hälsningar Ida
Svar
8
· Visningar
1 481
Senast: Gordon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka