Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Mitt sto ä för tillfälligt lite krassligt men hoppas hon kommer igen och att det då blir aktuellt med betäckning nästa vår. Men vad...
Svar
16
· Visningar
1 392
Senast: Snazzy_Millie
·
S
Western Jag vill börja med western på mitt vbl. Hur ska jag börja? Har ej tillgång till western tränare. Så vad ska jag skaffa för...
Svar
4
· Visningar
1 239
Senast: urkella
·
Körning Hej! Jag har blivit erbjuden att köpa ett fint begagnat travsele som jag tänkte ha när jag kör min shettis med min speedcart på...
Svar
12
· Visningar
2 882
Senast: Jeeves
·
Körning Jag har en alldeles underbar 3årig fullblods kille som jag gärna vill köra in! Mest för skojs skull och för att han ska få lite...
Svar
1
· Visningar
794
Körning En fundering.. Det har pratats rätt mkt om "bomvidd" på tömkörningsgjordar, att de är för smala o passar "hustak". Alltså de som har...
Svar
8
· Visningar
1 710
Dressyr Får nog mer svar här, placerade nog tråden fel från början... Iaf, Min mamma har snöat in sig på märket Action Horse efter att ha... 2
Svar
28
· Visningar
3 034
G
  • Låst
Fälttävlan Vet någon hur det blir för oss som har ung hästar typ 4-åringar. Ska vi behöva hoppa ihjäl dom nu till våren. Och om vi kvalar till...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: LenaH
·
Dressyr Hej! Tycker ni att detta tränset passar på min ponny? Jag har nämligen tänkt att börja träna/tävla på lätt nivå och då tänkte jag att... 2
Svar
26
· Visningar
2 709
Senast: Millan_gulligast
·
Trav Någon som varit med om att ha fått sin häst behandlad i tex en knäled med preparatet tildren? Och hur gick de tillväga när de...
Svar
3
· Visningar
1 599
Senast: CK
·
N
Övr. Grenar Talinum eller Twice Removed? Hur är deras avkommor? MVH/ Stefan
Svar
2
· Visningar
1 031
Senast: marresnarre
·
Körning Jag vill tillverka egna reptömmar, så nu undrar jag var jag får tag på lösa delar att sätta fast på repet för att fästa i huvudlaget...
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: bitta
·
F
Hoppning Har någon erfarenhet om sedeln eller är den precis ny? Vad tycker ni om den? Vad ligger den på för pris...
Svar
9
· Visningar
1 785
Senast: BernT
·
M
Hoppning vilka klasser är lokalhoppning. Är de upp till LB? 2
Svar
21
· Visningar
1 926
Senast: SweetBriar
·
Western Allt har varit så bra, Allie har blivit behandlad för diverse spänningar i kroppen och har förövrigt börjat gå riktigt riktigt bra. Vi... 2
Svar
27
· Visningar
2 704
Senast: Gordon
·
J
Islandshäst hej igen, undrade lite snabbt hur jag vet vad hästen ska ha för "gr" på sina boots.Det står ju tex.110gr men ja, jag förstår helt änkelt...
Svar
8
· Visningar
1 480
Senast: Muninn
·
Hoppning Jag föll som en fura, denna ovanligt vackre häst levisto z som Melchior rider..åhh vilken färg, vilken ponnylook! Men, vad har den... 2 3
Svar
55
· Visningar
8 066
Senast: sweet_extraa
·
  • Låst
Hoppning Vart vänder man sig om man letar efter en viss ponny? Vill inte lägga ut nån annons utan menar här under bukefalos forum?
Svar
2
· Visningar
1 203
Senast: LenaH
·
F
Hoppning vart på internet kan man få tag på de här tyglarna? har letet överallt men hittar inte..
Svar
9
· Visningar
1 580
Senast: sweet_extraa
·
S
Distans 1. Hassan Bin Ali (Al Jamaal Jafar) 4 hrs 50 mins 17 secs den 9 december i Dubai. Gisses Amalia. Vi svenskar kan nog glömma att... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 473
Senast: Madde71
·
M
Tävling Det kanske fanns en annan tråd om det här ämnet(?) men: Kan man tävla t.ex. ett svenskt halvblod som ponny om mankhöjden är under...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Jezzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka