Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Hoppning Är det ngn av er som har en 18 Butet? Har aldrig haft 18 på en sadel......upplevs det som väldigt stort?
Svar
1
· Visningar
975
Senast: pollan
·
Trav Kära, Bukare! Plocka fram era siartalanger, och svara på frågan: Vilken av följande hingstars avkommor, kommer att ge bäst betalt på...
Svar
15
· Visningar
1 351
Senast: via
·
Western ..vilka är ni? In med kort och annan trevlig info!:bump:
Svar
14
· Visningar
1 634
Senast: real_cowgirl
·
M
Dressyr Har precis köpt ett kandar till bjässen och mina gamla bett var ungefär 0.5-1 cm för korta :( så ska köpa nya. Hade 3-delat till den...
Svar
7
· Visningar
1 143
Western Hej! Jag undrar när lämplig ålder på in ridning är på en rätt välutvecklad hingst? Han är 2,5 år. Är det OK att rida typ 5 min 2 ggr i...
Svar
5
· Visningar
1 167
Körning I kväll kommer morfar hem från sjukhus och jag har bestämt mig att köra och hämta han hemma hos han och ta han på en tur :D Min... 2
Svar
21
· Visningar
2 235
Körning :banana:Hurra vad glad jag blev när jag hittade en annons att rockard säljes...Och inte så långt bort. Annars har jag bara hittat dom...
Svar
18
· Visningar
1 854
J
  • Låst
Dressyr haha jag som inte kan någonting om hästar undrar då hur man får ner en häst på tygeln,, har tidigare bara fått svar som det rä väll bara...
Svar
2
· Visningar
1 393
Senast: Mithalagos
·
R
Hoppning :eek: Jag har inte tävlat på ett år, men på söndag är det dags! Det ska bli skitkul, och jag och hästen känns så himla samspelta nu...
Svar
12
· Visningar
1 082
Senast: renatechampion
·
J
Islandshäst jag rider en gammal liten islänning som har många olika gångarter.. och jag känner ju ungifär vad det är han går i men jag undrar hur...
Svar
6
· Visningar
1 109
Senast: jessikatten
·
Dressyr Var på en tävling idag, visserligen lokal men jag blev chockad över den dåliga kvalitén på ekipagen det var. Visst jag red en LC som... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 940
  • Låst
Hoppning Då man bara hittar tävlingar på ridsprotsförbundets hemsida, tänkte jag att vi alla kan hjälpas åt att skapa en förteckning över clear...
Svar
1
· Visningar
860
Senast: LenaH
·
Körning bör man ha för att dra en enkel rockard? Eller en gigg? Duger det med bröstsele eller måste det vara loksele? Kan man rent av använda...
Svar
11
· Visningar
2 459
Senast: Saah_pippi
·
Övr. Grenar Lite galopphistoria bara.... http://www.jockeyklubben.se/galopppafilm/galoppapfilm_ruffian.html
Svar
12
· Visningar
1 834
Senast: Eluna84
·
F
Dressyr Jag vill ha BÖJD, ViiiD, Bred midja. Några ideer, någon? 2
Svar
26
· Visningar
2 433
Western Kan bara säga vilken häst :banana: snacka om cowsense. http://www.youtube.com/watch?v=WQU8YVHc3iw
Svar
8
· Visningar
1 215
Senast: ettans_stormatte
·
I
Hoppning Ingen rar människa här ute som vet var man kan få tag på kvalitetsskydd (senskydd och bakstrykappor) i strl M.? :crazy:Verkar omögligt...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: MissOnly
·
  • Låst
Distans Det är nu klart att Monika Eicker tar över Distansryttaren nästa år, så då behöver ni inte oroa er för om den finns kvar eller ej. Ha...
Svar
1
· Visningar
993
Senast: Maddeengstrom
·
S
Tävling känner mig riktigt dum nu. Men hur vet man vilket nummer man ska ha på nummer lappen när man tävlar? Om vi säger att jag startar 6:a ska...
Svar
2
· Visningar
896
Z
Övr. Grenar När är nästa uppridning till Amatörjockylicens på Jägersro/Täby?? :bump:
Svar
1
· Visningar
881
Senast: NearlyBrainlessAmie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022