Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Mitt problem vid hoppning är nog ganska vanligt, att min underskänkel dras bak över hindret. Någon som har ett bra tips mot detta? 2
Svar
25
· Visningar
2 493
W
Western Några från WRG här? ;)
Svar
12
· Visningar
1 342
Senast: sthu
·
Tävling Ska få ett hemmabyggt tävlingsskåp i julklapp då vi inte har råd med ett sånt där snyggt i plast :( Bilder och tipps vill jag gärna...
Svar
6
· Visningar
3 281
Senast: bapro
·
S
Trav jag har ett sto med avelsindex 102. Vad jag förstår är detta inte jättedåligt, men heller inte jättebra. vad ska jag satsa på för... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 690
Senast: Aleback
·
Islandshäst jag jobbar nu på en gård på island och vill köpa en egen sadel. men vilken? jag rider ju många olika hästar varje dag, så vilken är...
Svar
16
· Visningar
1 983
Senast: Kungaskogen
·
T
Trav Är det någon som vet om de skickar transportsperma på Smasher? Står inget i annonserna eller på hemsidan. Någon som vet nåt? Är...
Svar
4
· Visningar
873
·
Z
Dressyr Var väldigt glad över hur bra min medishäst gick i skritten här om dan bra stöd på bettet och med ett härligt driv bakifrån och när jag...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Zilver
·
Fälttävlan Hej Jag tänkte bara fråga, vad är den vita smeten man kletar på hästarnas ben för något? Vad kostar det? Vart köper man det? Och sist...
Svar
7
· Visningar
9 461
Senast: Undret
·
  • Låst
Dressyr Svanskappan är som många vet förbjudet att tävla med i dressyrtävlingar på stor häst Man har hört ganska många protester från... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
15 163
Senast: break_a_leg
·
Western Jag satt och funderade lite på det här med bedömning i ridgrenar, säg på lägre nivå som jag själv håller mig på just nu. Jag har ju...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: jackmer
·
L
Körning Hej! Nu behöver jag mer hjälp, stå ut med mig! ;) Denna rockard hade vi tänkt att bygga om så att den kan funka som vagn till Citrus...
Svar
8
· Visningar
1 522
Senast: affe
·
J
Hoppning Nu är det så att jag har köpt en häst haft han under sommaren men red inte han så mkt då han var väldigt smal och ville få upp honom i...
Svar
10
· Visningar
1 081
Senast: johannaaaa
·
Körning Hej. Funderar på vilket bett som skulle passa min pigga shettis bäst? Han är jättetrevlig att köra, men han blir väldigt stark. Även... 2
Svar
22
· Visningar
3 683
Senast: Eqetan
·
Islandshäst Läste en annons 4-åring riden i 6 månader.......! Alltså inte inridning påbörjad eller så utan RIDEN i 6 mån Vad tycker ni om det ...
Svar
13
· Visningar
1 588
Senast: Muninn
·
Fälttävlan ...det är besiktning på måndag, då ska min (förhoppningsvis) blivande stjärna röntgas och så hoppas hoppas hoppas jag att han går... 2
Svar
24
· Visningar
2 899
Senast: Undret
·
Dressyr Nu är det i stor sett bestämt att Miranda ska betäckas -09. Vi ska redan nu börja kolla på hingstar och se hur de nerärver för att kunna... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
14 137
Senast: Lancet
·
Trav Har en häst som går allra bäst barfota r.o i löp, men så har hon väldigt dåliga bakfötter så det funkar inte att köra barfota varje ggn...
Svar
13
· Visningar
1 279
Senast: skog_maria
·
Hoppning Har sett i tidigare trådar att det är en del som har Dominus sadlar. Är det någon som har lust att dela med sig lite bilder på dem. Både...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: muppia
·
A
Trav vad är egentligen bra och inte bra i avelsindex??... inne på travsport och på atg så skriver man ju om avelsindex på hästarna. och jag...
Svar
1
· Visningar
1 065
·
M
Islandshäst Hur är bästa sättet att få bort all blöt lera som ligger på hästen nu? Jag har låtit honom torka och borstat bort det, men det händer...
Svar
12
· Visningar
2 662
Senast: Vaniljvisp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka