Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Q
Trav Hej, Är det någon som vill förklara dessa två travtermer lite mer ingående? Motsvarigheten finns inte inom galoppen vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
5 674
Senast: missdragon
·
S
Hoppning Hej! Har em fråga angående kvalet till YRSM. Det står att man måste ha två placeringar på 1,40 eller en på 1,50 för att kvala...
Svar
11
· Visningar
1 695
Senast: Sofie_B
·
P
Hoppning Hej! Jag har ett fullblodssto som har dålig frambensteknik, hur tränar man bort det? Har ni några bra tips? 2
Svar
22
· Visningar
3 527
Senast: PTG
·
P
Dressyr Hur dömmer domarna på att ha ett dressyrspö in på banan, alltså i själva programet? På ett KM, blir det Poängavdrag eller hur ser det ut?
Svar
19
· Visningar
1 995
Senast: mumin
·
A
  • Låst
Hoppning Jag har en Munsboro-ponny som importerades från Irland för omkring tre år sedan. Det finns ingen härstamning på henne, och jag har ingen... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
28 070
Senast: LenaH
·
K
Western Använder ni bakgjorden till era western sadlar?
Svar
13
· Visningar
1 548
Senast: Piraja
·
Islandshäst har fin skritt trav och galopp och är mjuk samt i fin form. Nu undrar jag hur jag ska göra för att så att säga hitta tölten? Han är...
Svar
10
· Visningar
2 230
Senast: turbofling
·
M
Dressyr Min förra tråd försvann innan det knappt hade hunnit börja.... Är det nån som har några åsikter ang svängda dressyrgjordar? Har en sadel...
Svar
13
· Visningar
3 029
Senast: Vimsan
·
W
Hoppning Jag söker lokala på ridsportförbundet, men clear rounder?? Förutom att gå in på varje sida som finns i hela länet........
Svar
2
· Visningar
673
Senast: Tajger
·
S
Trav nu har jag tängt börja köra min valack problemet är att jag har alldrig kört han men det jag oroar mig mässt för är när jag ska spänna...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: Ayumi
·
X
Western Min westerntränare sa att det fanns massa grenar inom western när jag bröjade rida.. Hon sa att det t.o.m fanns en Hoppgren. Någon...
Svar
17
· Visningar
1 819
Senast: xScandi
·
Körning Har en fjording som jag hade tänkt börja köra lite mer och vill då köpa en egen sele. Ska köra med rockard som iof behöver en liten... 2
Svar
24
· Visningar
3 490
Senast: Bismark
·
Körning Ni som hämtat/fått era polska marathongiggar (CB3:an) från Ewa Angantyr!! Hur ser skaklarna ut egentligen?? :confused: Kom på...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Lillklippen
·
Dressyr Igår gjorde jag slag i saken och beställde en ny sadel! En svart schumacher Dynamic Soft Saddle! Det enda som inte var så kul var att... 2
Svar
20
· Visningar
2 231
Senast: bigganl
·
S
Trav sorgligt. hur blir de nu med aveln? har de sperma sparat tror ni?
Svar
14
· Visningar
1 775
Senast: tinafinis
·
D
Western hej hej undrar om det är svårt att lära sig rida western , vill inte tävla men vill kunna de mesta o rida i western grejer , e så fränt... 2
Svar
20
· Visningar
3 445
Senast: ishmanda
·
Dressyr Ja som rubriken lyder, vad vill ni har för nya saker till er själva och hästen just nu? Jag kan ju börja :D Till Hästen skulle... 2
Svar
27
· Visningar
2 674
Senast: malin31
·
G
Körning Finns det nån speciell storlek på rokard för D-ponny??
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Goes_on22
·
K
Hoppning krav: svart, ej stora spännen, pullar. Inte kosta mer än 2500 kr. ska gå att beställa. Förslag hej o hå kom igen. Helst inga vita...
Svar
7
· Visningar
1 026
Senast: ZanMiguel
·
Hoppning Jag funderar på att kanske hoppa lite då och då med min häst, bara för variationen och för att ha lite kul. D v s har inte sikte på att...
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: Smokey
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka