Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Dressyr Hej hej! Jag tänkte satsa på regional nästa år med min d-ponny Benjamin, vi tävlar i dressyr. När jag gick upp till lokal (som...
Svar
5
· Visningar
1 376
Senast: Jate Volim
·
Islandshäst Under tiden jag hade lille Grunur på lösdrift blev det tyvärr inte mycket ridning, då man inte var där varje dag. Nu har han bott i sitt...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Linda.B
·
Körning Idga var sista gången på inkörningkursen men vi har skrivit upp oss till våren också för fortsättning. Idag körde vi däck för andra...
Svar
12
· Visningar
1 401
Senast: gadriel
·
W
Hoppning Vad för lag tävlingar kan man tävla på storhäst i gbg? Hur går man tillväga?
Svar
11
· Visningar
1 622
Senast: kopparberg
·
Distans Någon - vad har Kislon Amasai för stam? Skriver just en artikel om Onsala Arabians Distanscup och hittar inte hans stam...
Svar
4
· Visningar
1 290
Senast: mahlmt
·
Islandshäst Har ni hunnit läsa Anette Svenssons insändare i Ridsport (som kom till prenumeranter idag och i affären på måndag)? Hon tar upp mycket... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 320
Senast: Nicke
·
N
Western Är i startgroparna för att sadla om till western, men som nybliven hallänning har jag inte så bra koll på tränare, klubbar m.m. som...
Svar
8
· Visningar
1 317
Senast: Samarkand
·
A
Körning Hej och hå! Jag vet att det är en "skitsele" och en vagn utan svängel på bilderna men det skall det bli ändring på:D Efter en trevlig... 2
Svar
22
· Visningar
3 087
Senast: Nussikan
·
A
Körning Ni som kör släde..har ni vanliga skaklar, rekade eller med svängel? Om det är nån som har svängel på sin släde så är det varmt välkommet...
Svar
5
· Visningar
1 115
Senast: Nussikan
·
M
Körning Arbetsrubrik: Rädslor i/med vagn *suck* eller är hamstrar lättare? Han är inte bakrädd, inte tillstymelse till reaktion där inte... 2
Svar
31
· Visningar
2 880
Senast: mizz
·
Islandshäst Jag förstår INGENTING! Har läst så mkt om att de flesta islandshästar är megabreda och har bomvidder på väl över 100 grader. Har på...
Svar
5
· Visningar
1 289
Senast: Linda.B
·
Körning ..och livsfaran med att inte sitta i...mm. mm. tre delar, här får ni del ett: http://www.youtube.com/watch?v=xOTGa5Cp7eA 2 3
Svar
56
· Visningar
7 560
Senast: Corminta
·
S
Western kollar runt efetr tecknade fina western bilder. Det är så att jag ska brodera på min fleece och då vill jag ha en fin western. någon idé...
Svar
3
· Visningar
1 117
Senast: Tender
·
Islandshäst Då jag ska snart ska åka iväg för ett jobb som innebär att träna hästar hela dagen, har jag kommit underfund med att jag behöver köpa...
Svar
6
· Visningar
1 035
Senast: Yoshi
·
Svar
3
· Visningar
1 150
Senast: Svalan
·
F
Hoppning vad skulle ni ta för hingst på ett sto e.quite easy- beach boy- ralmé z? skulle vilja få en lite mer storhoppande häst. stoet är mycket... 2
Svar
31
· Visningar
2 333
Senast: sweetpanter
·
Islandshäst Hur får man hästen att tölta? Testat att söka men ja, det gav lite för många svar (jag är kass på att söka ja...). Är en rätt van... 2
Svar
31
· Visningar
3 041
Senast: Silkisif
·
A
Distans Tänkte höra om det är någon som har prövat både Flex-ride och E-Z ride?? Har ett par E-Z ride på sadeln nu, men köpt en till sadel...
Svar
9
· Visningar
2 690
Senast: Melynda
·
C
Dressyr Har inte tävlat högre än klubbtävling så jag undrar hur eran tävlingsdag ser ut? Oroar mig över första tävlingsdagen men om ni berättar...
Svar
11
· Visningar
1 404
E
  • Låst
Fälttävlan Hej Jag skulle gärna vilja prova på att debutera i fälttävlan. En liten fråga hur högt är en debutant klass i fälttävlan? Skulle gärna...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka