Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Skulle bli kanonglad om ni kunde visa bilder på era travhästars bakben. Gärna från flera olika håll så man kan studera deras vinklar... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 436
Senast: Lookahead
·
J
Hoppning Skulle bli jätteglad om någon kunde dela med sig av bra hoppövningar som är givande för häst och ryttare :) Hittar inga övningar nästan...
Svar
18
· Visningar
8 813
Senast: LinnHolmbom
·
T
Western Idag firar jag och min travarvalack 7 år tillsammans! Jag är så glad att jag började med westernridning, annars hade vi nog aldrig... 2
Svar
22
· Visningar
2 329
Senast: Thornbird
·
Övr. Grenar Hej! en arbetskamrats pojkvän söker stalljobb gärna på Täby. Vet någon om det är någon tränare som behöver hjälp (mocka m.m)? Tusen tack
Svar
2
· Visningar
907
Senast: Esset
·
H
Körning Jag har två shettiser jag som kör med vanlig bröstsele och rockard. Så till mina frågor: Hur ska svänglen sitta? I samma höjd som...
Svar
3
· Visningar
1 049
Senast: Tacitus
·
Distans Jag tränar lite distans med min häst och tycker det är skitkul. Har innan haft en Torsion till honom, nu har jag en vanlig hopp och...
Svar
5
· Visningar
1 190
Senast: Teodora
·
T
Trav För några år sedan praoade jag på ett travstall som hästskötare. Jag hade tidigare ingen erfarenhet av travsporten och dess tillhörande...
Svar
2
· Visningar
1 155
Senast: misscocacola
·
Dressyr Är så trött på dessa stora dumma knästöd som är ivägen hela tiden, saknar min gamla Barney Bros sadel *R.I.P*:cry: Någon som vet vad... 2
Svar
34
· Visningar
4 472
Senast: Ickiz
·
Western Liten spinoff från tråden om tävlingskläder. Jag vill ju gärna tro att jag är lite händig och undrar nu om det finns någon som sytt...
Svar
19
· Visningar
11 232
Senast: Bill
·
Western Lägger denna här då många vet vem de är i western världen. Är de nån som vet om dom hittat el fått nån som helst spår på arabhingsten... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
10 702
Senast: Windjana
·
B
Hoppning Hej, jag har en liten fråga. Jag har vart ute på en del hopptävlingar för ponnyer och undrar var går gränsen för djurmisshandel? Ibalnd... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 613
Senast: ginnies
·
  • Låst
Tävling Kan man tävla och vara gravid? i så fall till vilken månad? Hur stor risk är det för missfall vid avramling? Hoppas det här är rätt...
Svar
1
· Visningar
876
L
Hoppning Om man har en hoppavlad häst som inte tränas för hoppning, eller om man har en häst som inte är avlad för hoppning men tränas väl i...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: DreamOn
·
W
  • Låst
Distans Jag vet inte om det är ok egentligen att lägga ut frågor kring hingstar här men men... Vi har två högintressanta hingstar att skicka...
Svar
19
· Visningar
3 109
Senast: Hammond
·
I
Hoppning hej är ute efter ett nytt skritt täcke att kunna ha på träning och tävling så de ska vara lite finare! e det ngn som kanske kan ha nått...
Svar
8
· Visningar
1 054
Senast: Giinne
·
B
Körning Jag tänkte börja tävla i ponnytrav, men vad är det som behövs för att tävla och hur anmäler man sig osv.osv.? Jag är helt nybörjare inom... 2
Svar
25
· Visningar
2 235
Senast: Embla_o_Kanon
·
A
Tävling Hej !! Nu är det så att jag har en c-ponny som jag haft sedan hon var 3 år. Ridit in henne själv och det var mesta dels uteritter tills...
Svar
3
· Visningar
1 166
Trav Hur många friröntgar + tillväxtzonerna senare ? Motivera varför ni gör det eller varför ni inte gör det. Jag röntgar ALLTID och...
Svar
13
· Visningar
2 494
Senast: martha
·
Q
Hoppning vad gör man då? Kan ju inte ta bort det. Ska man satsa på en lång kedja istället som inte hänger åt Förmodligen har han fått det ju när...
Svar
14
· Visningar
1 313
Senast: IrishDraft
·
M
Western :banana:The European Reining Appaloosa Association är ett nytt spännande projekt baserat på marknadsföringen av reining appaloosas i...
Svar
1
· Visningar
985
Senast: melsappaloosas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka