Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Ska nu införskaffa mig ett billigt travsele att träningsköra min shettis med. Tänkte köpa ex ett komplett travsele från Börjes. Finns...
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: Jeeves
·
J
Hoppning Någon som har avkommor efter Flyinges Qalle, och i så fall hur är deras gångarter och temperament. Väntar föl efter honom nästa år.
Svar
14
· Visningar
1 399
Senast: emelie_r
·
Hoppning Min syster anmälde till en tävling igår där det är rosett och plakett till alla placerade men bara hedespris till de sex främst... 2
Svar
28
· Visningar
3 137
Senast: Panamera
·
M
Hoppning hej, ibland händer det att jag kastar mej över hindrena, hur gör jag för att vara mer "lugn" och ibland råkar jag "hoppa före hästen"...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: Panamera
·
G
Övr. Grenar Vilken sorts skor använder ditt stall på löphästarna och varför? Satt och funderade på för- och nackdelar med t.ex. aluminium och järn...
Svar
17
· Visningar
2 224
Senast: Gisburne
·
  • Låst
Dressyr Någon som vet ungefär hur lång tid man räknar / Ekipage??
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Paxido
·
Trav Har fått hem en ny häst. Han är fransysk bägge fram men mest hf, slår sig på vänster knä. Jag har haft turen att ha haft hyfsat korrekta... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 589
Senast: ghost
·
D
Hoppning Jag har en ponny som behöver en ny sadel. Så jag undrar om jag, som har ganska långa ben, innerben - 90 cm, ryms bra i en Stübben Rex ...
Svar
8
· Visningar
1 665
Senast: Moneypenny
·
N
Hoppning Måste man starta avd. B med unghäst i en clear round bed.? det gör väl ingen skillnad, lr? :) 2
Svar
35
· Visningar
2 579
Islandshäst Jag har en valack som har haft det ganska tufft sen jag fick honom i mars -04. Skrev för ett tagsen en lååång tråd om hans problem...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: kryptisk
·
Western Jag ska va med på en westernkurs i helgen me min GALNA häst :eek: Vi kommer göra bort oss för tid o evighet :o Det värsta är att jag...
Svar
18
· Visningar
2 156
S
Trav Hej kanske den ligger helt fel. Jag har ett varmblods sto som är opererad för hals problem, (struplocket). Någon som har någon...
Svar
9
· Visningar
4 583
Senast: Natasja
·
S
  • Låst
Dressyr hur gör man med en häst som har svårt och samla sig i framförallt skritten??
Svar
3
· Visningar
1 116
Senast: spindel_17
·
Islandshäst Håller på och rider in lillkillen nu, lite lugnt och försiktigt. Just nu har han ett tredelat äpplebett med parerstänger, och håller på... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 719
Senast: Draumsyn
·
Western Jag hittade en väldigt bra beskrivning om hur man passar in en westernsadel, mycket bra bilder ffa med inskissat hur skelettet är byggt...
Svar
1
· Visningar
1 348
Senast: wrangler
·
Körning Nu är det dags igen! Vi skall arrangera en ny julshow där körsektionen skall ha ett el flera inslag på samanlagt ca 30 min. Ni måste...
Svar
9
· Visningar
1 345
Senast: Anna_
·
S
Dressyr Ni som har hästar med MYCKET man, lång o tjock... t.ex. nordis, friser, tinker m.m. hur gör ni era hästar dressyrfina? Bilder önskas:) 2
Svar
22
· Visningar
5 942
Senast: Tebazz
·
Trav Hittade denna förkortning i ett loppresultat: kubuag Vad sjutton betyder det?? 2
Svar
27
· Visningar
7 961
Senast: kalas
·
Western Hittade denna på tradera och tycker den va super snygg, står att det är full quaterbom men tycker den ser jätte smal ut :crazy: har...
Svar
5
· Visningar
977
Senast: urkella
·
M
  • Låst
Distans Är det ngn som har bilder från årets Karolinerritt? Vi glömde kameran....
Svar
1
· Visningar
1 224
Senast: ringen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka