Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Nu har jag suttit här och läst ett bra tag och lärt mig en hel del :bow: Och inser att jag vill ha en ny vagn till min shettis!! Det...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: Nussikan
·
W
Dressyr Har ett sto som går jätte fint på pelhamstång med delta. Hon går inte bara ner med huvudet utan jobbar verkligen med hela kroppen, säger...
Svar
7
· Visningar
1 034
Senast: bigganl
·
M
Islandshäst En bekant köpte nyligen denna islands(korsning?). Hon är 5 år enligt uppgift och har inga papper. Vi har dock funderingar på om hon... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 833
Senast: Cavello
·
K
Trav kan man klippa hästarna nu eller är det för tidigt? (bor utanför stockholm)
Svar
4
· Visningar
1 134
Senast: fethajja
·
N
Körning Har kört min häst för första gången idag, det känns jätte skönt. Han är en gamal travare, men jag har aldrig kört förut. Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 008
Senast: nzhelga
·
D
Trav Vilken hingst tycker ni att jag ska ta till Lillcaksa nästa år? Lillcaksa e. järvsöfaks u. cavata g. ej mätt men uppskattar henne...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Raggaren
·
Hoppning vad heter hemsidan? där man kan se alla modeller 2
Svar
38
· Visningar
6 053
Senast: Mazarinen
·
Fälttävlan Är det någon som vet länken till Tranemo för att hitta vägbeskrivning dit och eventuella bilder på terränghindren? Vad heter klubben...
Svar
6
· Visningar
1 292
Senast: Wembley
·
M
Islandshäst Hej! vad har ni för vintertäcken till era islandshästar? jag vet att dom oftast inte behöver, men där jag bor kan det bli upp till...
Svar
16
· Visningar
1 394
Senast: Båbbe
·
L
Islandshäst Jag har köpt en unghäst efter Huginn fra kirkjubae, han ska vara född 1984, nu undrar jag om någon vet något om honom eller möjligtvis...
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: love pearl
·
Islandshäst Som rubriken lyder.... hur är det med fång på Island ? Vanligt ? Ovanligt? Nån som vet ? Hej från hambo
Svar
11
· Visningar
1 340
Senast: love pearl
·
G
Övr. Grenar En vän frågade om jag ville låna ett gammalt galoppjärn (aluminium) som bara ligger oanvänt. Finns det några för- och nackdelar med ett...
Svar
9
· Visningar
2 360
Senast: Gisburne
·
Islandshäst En bekant till mig har ett islandsföl, född i juni. Hon har ännu inte börjat hantera fölet så som att leda, binda upp, fånga i hagen...
Svar
11
· Visningar
1 604
Körning Hur mycket tror ni att en minishettis orkar dra? 100 kg + lätt rockard i inte allt för jobbig träng? Min pappa har sina idéer och...
Svar
7
· Visningar
1 995
H
Hoppning Jag har ett arabsto på 19 år gammal. Men hon beter sig och ser ut som om hon vore max 10 år gammal! Nu är de såhär att varje gång när vi...
Svar
10
· Visningar
1 238
Senast: honeybunny
·
K
  • Låst
Dressyr jag rider egentligen inte dressyr, utan sysslar mest med westernridning. Men det min häst kan kontra vad en dressyr häst kan är det ju...
Svar
1
· Visningar
959
Islandshäst Vad har ni för erfarenhet av hur mkt hästarna utvecklar sin gång under inridningen? Min häst har trevlig gång, lägger ganska mkt mark... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 869
Senast: emjo
·
Körning Jag vill köpa ett par nya tömmar, ett par lite finare. Det kan ju vara bra att ha två par när man tävlar, ifall det regnar eller om det...
Svar
10
· Visningar
1 270
Senast: Ella-82
·
R
Trav Hej, jag har en varbmlods valack som är väldigt lat. När jag kör honom så kan han halt plötsligt bara kasta sig av banan, att jag rapa... 2
Svar
28
· Visningar
2 381
Senast: Montéryttare
·
B
Övr. Grenar Hej! Jag är sugen på att ta ut min amatörtränar licens och köpa mig ett fullblod, jag har gått alla kurser till att bli amatörtränare...
Svar
5
· Visningar
1 090
Senast: kisse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka