Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr hej va dhar nio för åsikt om det här!? jag funderar på och rida dressyr för tränare ca 1gång i veckan.för jag vill utvecklas. hästen...
Svar
11
· Visningar
1 229
Senast: spindel_17
·
C
Islandshäst Hej! Stod på marken igår o såg min medryttare rida hästen i galopp. Frambenen - inga problem, men bakbenen!!! Tycker att han lyfter...
Svar
6
· Visningar
1 204
Senast: cia-123
·
Körning Nu har vi haft sessan i snart en vecka och hon är verkligen helt underbar! Är så himla kär i min söta lilla Shettisdam och är så glad...
Svar
17
· Visningar
1 562
Senast: Alazan
·
Islandshäst Hej är d någon som vet hur man testar om en häst har matallagi??? För min isis som jag köpte nu den siste juni ska ha kronisk bronkit...
Svar
4
· Visningar
1 099
Senast: Nenneh
·
Körning Japp nu står det en Shettisdam i hagen till de båda andra hästarnas lycka! De nästan tävlar om vem som ska få gå närmast henne :love...
Svar
16
· Visningar
1 424
Senast: Fia-Lina
·
R
Islandshäst rider man bara till spekerns kommando när man rider 2o2 eller mer inte om man rider själv??
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Linisen
·
Trav Någon som vet vart man kan tänkas få tag på en 17 tums slang till en speedcar? Jag behöver den givetvis på en gång... Vad jag...
Svar
1
· Visningar
855
Senast: Snurrfian
·
Dressyr Vet att det finns i alla fall 1 och 2 men jag förstår inte så mycket mer av det. Nån som har koll :angel:
Svar
8
· Visningar
950
Senast: skogersson
·
Dressyr Hej! Har en wintec dressyrsadel med de små orginal knästöden och skulle gärna vilja få tag i knästöd som är i den storleken som isabell...
Svar
4
· Visningar
1 336
Senast: Carroo
·
I
Hoppning Hejsan. :D Får man tävla en sexåring i avdelning A, i hoppning, lokalt? :p
Svar
2
· Visningar
918
Senast: INVISIBLE
·
L
Western vad krävs det för att få bilda en westernklubb? någon som vet? 2
Svar
23
· Visningar
2 493
Senast: Texaz
·
Islandshäst En "vanlig häst" ryttare som rider dressyr och har hästskötarexamen och diverse papper på att han är utbildad sa idag att han är nästan...
Svar
8
· Visningar
1 862
Senast: Roheryn
·
Körning Någon som har något bra förslag på hur man kan lägga upp en uppvisning där man blandar ridning och körning? Kanske t.om. både dressyr...
Svar
13
· Visningar
1 525
Senast: Nussikan
·
B
Islandshäst Hur ser man vilken bomvidd det är på Top reiter JR Spezial ?? Står det någonstanns ?? Måste veta NU . :)'
Svar
2
· Visningar
1 405
Senast: B0ll
·
A
Western För alla som undrat... http://www.youtube.com/watch?v=-ljkQJdoYws
Svar
6
· Visningar
1 601
Senast: Tender
·
Tävling Tävlingsarrangörer - Hur ser era parkeringar ut? Har ni ordentlig parkeringsplats för alla transporter, eller får de parkera i en hage...
Svar
10
· Visningar
1 402
Senast: Snuffsan
·
I
Dressyr Hej! jag letar efter ett caprilliprogram, var kan man få tag på det?? Har kollat på svenskaridsportförbundets hemsida och i deras pärm...
Svar
10
· Visningar
3 708
Fälttävlan Ladies Ladies...det börjar dra ihop sig så smått!! Och om fågeln som viskat i mitt öra har rätt för sig, så lär vi ju bli ett helt... 7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 692
Senast: SweetSelene
·
Hoppning Jag hoppar min medryttarhäst 1 gång varannan vecka. Hon hopptränas 1 gång i veckan varannan av mig och varannan av en annan tjej. Vi...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: Izaabelle
·
D
Trav man har ju hört mkt saker som antagligen inte är sant.. men nu vill jag höra av er hur det egentligen ligger till (ni som haft både...
Svar
10
· Visningar
1 134
Senast: Zandrah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka