Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Vad gör du när du rider i cr? Rider du genom någon speciell rörelse eller bara skrittar och kollar på ekipaget på banan? Om du vet...
Svar
13
· Visningar
1 767
Senast: Bison
·
P
Distans Det har säkert funnits flera trådar om salt/elektrolyter förut men om det är någon som orkar svara så blir jag tacksam. Hur gör ni... 2
Svar
23
· Visningar
7 857
Senast: Gizoba
·
Körning Satt och läste om KG när han tömkör. http://www.remont.se/article.asp?id=316 Är det någon här som har en bra bild på stuptygel... 2
Svar
35
· Visningar
6 041
Senast: Alma Braute
·
Distans Hej jag ska vara med på en prova på ritt! 2.5-3 mil med min nu 14 åriga svhbl sto! Hon har bra uthållighet och van vid längre turer (... 2
Svar
26
· Visningar
3 436
Senast: Snobben
·
S
  • Låst
Dressyr hej kan ni lägga in bilder när din häst går i bra form??:rofl:
Svar
1
· Visningar
1 072
Senast: Saigon
·
Trav S-politikern Michael Hagberg har genom åren skrivit flera motioner till riksdagen om travets villkor. Här kan ni läsa den senaste...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: Konie
·
M
Western Hej, Har ni sett att det kommer en tränare från Holland till Hässleholm i november och ger en clinic. Är det någon som funderar på...
Svar
9
· Visningar
1 052
Senast: Kickis
·
C
Övr. Grenar Fick ett SMS av Ninni inatt där hon skrev att hon vunnit, hittade detta på Meadowlands hemsida... 2
Svar
20
· Visningar
2 351
Senast: Ninniw
·
Distans Finns det några distansintresserade i Östergötland? Jag är ny Grenledare och tänkte få igång lite aktiviteter. Vilka är ni och vad vill...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: SiZo
·
K
Hoppning Undrar om nån vet vart man kan köpa extra knästöd? (till tex, bates, wintec.. mm..)
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Kiowa_
·
  • Låst
Distans Ja, alltså, var är det 2008 års distansgala ska hållas? Billingehus? Invig en ovetande! ;-) ..och ja, vem är arrangerande klubb?
Svar
3
· Visningar
1 269
Senast: CK
·
S
Hoppning Hur gör ni? Har hoppat små kryss & cavaletti osv.. Men hur går man vidare? Hur högt & mycket kan man börja med? Hur mycket ska man...
Svar
5
· Visningar
1 289
Senast: Bonde456
·
D
Svar
3
· Visningar
971
Senast: chrysler
·
Islandshäst Någon som vet var man kan få info ang stamtavlan typ hur deras släkte ser ut typ tävlingsresultat avelsmässigt. Syskon m.m Sen om d...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: Nenneh
·
M
Dressyr Sitter och är deppig. Var på dressyrtävling igår, LC och LB. På framridningen går det nuförtiden SÅ- bra. Hästen är alltid jättefin och...
Svar
12
· Visningar
1 540
Senast: Malinigbg
·
Distans Försöker luska reda på om det vinns någon sorts aktivitet kring distansridning i norrbotten och hittade en mejladress till grenledare i...
Svar
6
· Visningar
1 217
Senast: Emor
·
Islandshäst Jag har läst det här på en sida... "- Svenska lätta klasser försvinner och ersätts med T5, T6, T7, T8 och V5 (se FIPO klasser). -... 2
Svar
23
· Visningar
2 163
Senast: Taefill
·
J
Körning har nu hittat en liten lokal förening som har lite kurser i inkörning och sånt... men hur förbereder jag mig på bästa sätt? vad kan jag...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: schelin_j
·
S
Islandshäst Jag ska börja med islandshäst,men hur gör ni när ni ska trava de säger att man gör nåt speciellt och man lutar sig fram,stämmer detta...
Svar
11
· Visningar
1 346
Senast: cristobal
·
Hoppning Får man tävla med lindor under senskydd?
Svar
2
· Visningar
849
Senast: niardasp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Brodd och skydd?
  • Stora shoppingtråden III