Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Western Vill se bilder på årets fölungar! En bild på när dom är ganska små och en bild på hur dom ser ut nu! Jag börjar med min lilla pålle...
Svar
12
· Visningar
1 372
Senast: syrran
·
Övr. Grenar Har en 6 årig valack efter Duty Time...Skulle vilja veta vart man kan hitta info om hur han gick på galoppen osv..nån som vet??
Svar
2
· Visningar
944
Senast: norpan85
·
A
Distans Såg på Ridsports hemsida att Annelie Eriksson varit ute på turne! Grattis Annelie till din kvalificering till YR-WM 2008 genom ditt...
Svar
1
· Visningar
1 453
Senast: asteria
·
Dressyr Fick den kommentaren på protokollet vid senaste tävlingen och jag är lite osäker på vad domaren menade. Trodde att det var bra att rida...
Svar
8
· Visningar
1 631
Senast: bigganl
·
R
Tävling MÅSTE man kunna visa upp medlemskort vid tävling?
Svar
4
· Visningar
932
Senast: life
·
S
Distans Nedan är utdrag ur en annan tråd, där jag svarade på ett inlägg Jessica gjorde och hennes text inflikad längst ner: Mycket intressant... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
11 807
Senast: Habina
·
Dressyr Är det någon som har en sådan? Vad tycker ni? Är de väldigt små i sätet?
Svar
6
· Visningar
1 259
Senast: Maran
·
A
Trav Världsrekordsinnehavaren Giant Diablo lär väl betäckas förr eller senare? Därför behöver ägaren, rent hypotetiskt, bukefalos hjälp att...
Svar
14
· Visningar
1 407
Senast: tinafinis
·
T
Distans Natten mellan mån och tis tog Prince sig ut ur sin box (antagligen för att vi glömt kolla så den var ordentligt stängd) Han tog sig in i... 2
Svar
29
· Visningar
4 202
Senast: misen
·
B
Hoppning Hej Mitt varmblod som är mkt pigg är så himla stark, så en dag kom jag på att jag kunna ta två tyglar i bettet! Så jag rider henne... 2
Svar
20
· Visningar
2 043
Senast: brosen
·
Körning OJ!:p haha trodde inte det va så jobbigt att skaffa sig alla sakerna till en häst man vill börja köra, framför allt trodde jag inte det...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Josssefine
·
F
Dressyr Ni dressyr ryttare är väl van att rida in hårda dressyrstövlar? Har köpt mig ett par cavalo (inte den hårdaste modellen men ändå) och...
Svar
13
· Visningar
3 583
Senast: Taana
·
F
Dressyr När jag rider min häst känns han mjuk och följsam. Han lyssnar jätte bra på hjälperna, och har ett sug i handen men är ändå lätt...
Svar
7
· Visningar
1 427
Senast: Fredrik_
·
Islandshäst Jag undrar hur ni gör/gjorde för att få upp en balans mellan traven och tölten när ni tränar. Min häst hade bara tölt nästan...
Svar
6
· Visningar
1 934
Senast: Amore
·
R
Trav Hej! Nog för att jag inte har en aktiv travare men tänkte att ni på travforumet kanske är bäst lämpade att svara på detta. På bilden...
Svar
7
· Visningar
1 241
Senast: ramada
·
Trav Jag kommer få hem ett 10 årigt travsto i månadsskiftet och denna häst har varit tävlad en hel del i Danmark osv. På travsport.se hittar...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Sisikarlstad
·
Dressyr Hur är de i kvalitén? Har ett par olika träns från kieffer och kvalitén är minst sagt skiftande. Men hur förhåller sig det på detta? Jag...
Svar
4
· Visningar
1 408
Senast: skogersson
·
Distans Hur gör ni distansryttare? Är det mest lätt sits som gäller, växlar ni mycket mellan sätt sits och nedsittning och hur långa stigläder... 2
Svar
28
· Visningar
3 380
Senast: Liten
·
T
Trav Är det samma som New Zeelandbett? Det ser så ut tycker jag. I så fall, har någon en bild på hur det ska sitta? (förstår inte riktigt :o)
Svar
6
· Visningar
2 946
Senast: tuddeomudde
·
S
Islandshäst vid inchekningen på tävlingen kan man få veta om man har valt höger eller vänstervarv på grenarna man ska delta i ?? jag har nämlingen...
Svar
7
· Visningar
1 088
Senast: Silfurfaxi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka