Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Trav HEJHEJ. jag testar att lägga denne tråden här eftersom det är mkt mer travfolk som pysslar med blistring. Jag har jobbat i ett travstall...
Svar
7
· Visningar
1 071
  • Låst
Hoppning Ska snart (om två veckor) flytta ner till Växjö. Vad finns det för tränare där omkring? Jag vill helst träna regelbundet för någon. Så...
Svar
3
· Visningar
1 743
Senast: LenaH
·
Western Hur många tum är en sadelgjord? Jag ska köpa sadelgjord men vet inte hur lång den är. 27", 30", 33", 36" finns att välja på Jag...
Svar
10
· Visningar
1 313
Senast: Wild Rein
·
Distans :idea:var jätte kul för våran familj att åka till gotland vill tacka er alla funktionärer för en finarr ritt,kommer gärna tiibaka nästa...
Svar
2
· Visningar
1 108
Senast: Galadriel
·
Dressyr Måste visa bilder på mitt nya kandar:love: http://www.pixbox.se/pic_show_id15320466.html... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 374
Senast: Ickiz
·
Trav Uppstallade i Sverige: Aldermarin - 1 +1 norskt Bodbäckspålle - 2 Bokli Balder - 28 Bol Elden - 27 Brännapål - 24 Clay - 9 Eder -...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: dolphinsmile
·
S
Hoppning Vad tror ni sadelmästare här på buke om vilken sadel som kanske kan passa mig och min häst?:) Han har: *Någorlunda rak/överbygd och...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: SirWillgott
·
D
Trav veterinären kommer kl 14.. usch va nervös jag är.. varmblodsmärren är betäckt med Kiss francais och konstaterad dräktig på 17onde...
Svar
5
· Visningar
796
Senast: dolphinsmile
·
Dressyr Nu ska jag köpa nytt dressyrschabrak, tänker mig ett vitt Mias men funderar på vad jag ska ha för kantband och passpoal. Jag vill ha...
Svar
16
· Visningar
1 474
H
Hoppning Lägger upp lite hoppbilder på mig och komentera gärna om ni ser ngt är fel även braiga saker:D
Svar
3
· Visningar
1 207
Senast: Troya
·
B
Trav har aldrig sett det förut förrens alldeles nyss på fyran, Drabant C.D. med stor bukfläck och oregelbundna strumpor, finns det fler... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 739
Senast: Lenita
·
I
Islandshäst Hej. Jag behöver hjälp med dom olika tävlingarna. Jag har bara tävlat i Firmakeppni, men dom andra "keppniarna" är det nån skillnad...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: magiska_mija
·
Islandshäst Hej! Jag har ett problem... Min pålle står ute på nätterna, men inte på lösdrift. Han har tillgång till ligghall. Han blir jätte...
Svar
12
· Visningar
1 451
Senast: Naggur
·
D
Hoppning Som rubriken lyder, vad tror ni om denna hjälmen? http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/365 Har funderat på att köpa en Jw...
Svar
13
· Visningar
1 199
Senast: fetanten
·
Trav tänkte nu skapa en tråd om en sak jag har funderat länge på.. i dagens läge är ju i regel alla våra svenskfödda travare antingen av...
Svar
10
· Visningar
1 681
Senast: Ayumi
·
I
Islandshäst Jag ska tävla den 22:a och ja börjar få lite små panik. Min häst går klockrent i kort och mellantempo tölt men jag har inte hittat... 2
Svar
20
· Visningar
2 114
·
Dressyr Vad har ni för tyglar? Bilder? Ska shoppa nya till tränset och jag har no idea vad jag ska köpa. Lite finare för träning/tävling... 2
Svar
32
· Visningar
2 668
Senast: malinsky
·
I
Islandshäst Jag tävlade nyligen en keppni tävling med flera ryttare på på banan och då blev min häst peppad av dom andra så han blev stark och det... 2
Svar
29
· Visningar
2 719
·
M
Övr. Grenar hej jag undrarvart man kan köpa blinkers nån stans? skicka gärna länkar till någon :)
Svar
8
· Visningar
1 947
Senast: alfaxx
·
Islandshäst Hur mkt grovfoder ger ni era islandshästar? Vet självklart att det beror på vilken kvalitet det är på grovfodret, men ungefär? min...
Svar
7
· Visningar
1 512
Senast: Michis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka