Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag har fått lite folk som har frågat om jag skulle kunna ta lite bilder när jag tömkör. Så nu har jag fotat lite. Hade ingen fotograf...
Svar
18
· Visningar
1 653
Senast: Skulla
·
V
Dressyr Om några veckor ska jag tävla en LB:1, jag som inte tävlat dressyr på säkert 20 år :crazy: Nu när jag kollade genom programmet dök...
Svar
16
· Visningar
1 691
Senast: Findy Lee
·
L
Hoppning Hej! Jag ska åka ner med 2 av mina hästar till Helsingborg och träna en helg. Bor i Norrköping, så det är 40 mil resa...första...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: pollan
·
C
Dressyr Hejsan! Har en häst som gärna hänger i handen, och då ganska rejällt. Eftersom jag håller på och utbildar honom till dressyrhäst så...
Svar
14
· Visningar
1 690
Senast: Aaricia
·
B
Körning Vad anser ni om att trava på asfalt med en oskodd shettis? förkastigt? helt OK? Hur mycket/lite? 2
Svar
20
· Visningar
2 674
Senast: a_c72
·
Körning Jag har som tidigare nämnt (tjatat?) om min vagns-beställning!! En CB3:a från Polen, genom Ewa Angantyr o Gunilla (selar.se). Har fått...
Svar
13
· Visningar
1 352
Senast: Alazan
·
K
Tävling måste man ha vita schabraker varje gång det är dressyr eller hopptävling?kan man ha ett brun schabrak på ett klubbmästerskap i hoppning...
Svar
5
· Visningar
1 117
Western Western sadel från Mexico (Ny) strl 15" Handgjord och oanvänd enligt säljaren. för 2.500:- skall jag köpa den? :confused:
Svar
12
· Visningar
1 259
Senast: FunnyFlyer
·
R
Hoppning Då var det dags att köpa ny sadel åt min d-ponny då han fått ont i ryggen av den andra. Ska köpa en prestige, vägrar golden star då den...
Svar
5
· Visningar
2 179
Senast: lalla
·
D
Trav Vad har ni för paddar under er montésadel?? Gärna bilder! Och har ni en sadel med hel- eller halvbom?
Svar
3
· Visningar
1 153
Senast: Skaune
·
F
Dressyr Ni som har fler än en häst och går i skola/arbetar och samtidigt lyckas träna och tävla.. hur får ni ihop det? Blir det mycket stress... 2
Svar
27
· Visningar
2 568
Senast: Tarantino
·
N
Dressyr Tränar en D-ponny arab/new forest i dressyr men han har väldigt korta steg och gör att det går lite väl sakta i traven... Vad ska jag...
Svar
3
· Visningar
1 118
Senast: solomon
·
Fälttävlan Någon som vet om man får rida på tredelat med fasta ringar och där mittdelen är platt och 64 mm lång? I dressyren alltså... Har kollat i...
Svar
7
· Visningar
1 229
Senast: norpan85
·
Western Jag provrider olika hästar & har fastnat för en helt underbar kille. Det är så att Austin har tävlat & trnats väldigt mycket i western...
Svar
2
· Visningar
1 053
C
Övr. Grenar http://forum.galoppshop.com/showthread.php?t=18
Svar
3
· Visningar
1 053
H
Western Hästen lyckades trampa på ena tygeln häromdagen så lädersnöret som fungerar som "spänne" vid bettringen gick av! (nån som förstod det...
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: mylisen
·
Dressyr Hur ser ni på det? Ska hästen kunna gå rakt på volt före man börjar med böjning och ställning? Man har ju alltid fått lära sej att det...
Svar
14
· Visningar
1 664
Senast: Sar
·
Western Fick hem en ny sadel igår, har provat den och funderat ordentligt. Kom fram till vad jag TROR, men eftersom jag är så pass osäker, så... 2
Svar
29
· Visningar
4 021
Senast: Yrja
·
Trav Finns det någon travsport.se men för tyska hästar?
Svar
4
· Visningar
936
Senast: juvelen
·
T
Hoppning Har ni några tips på snygga (!) svarta martingal? Tittat på massor men inga passar min smak så, vad har ni för martingal .Märke...
Svar
4
· Visningar
880
Senast: ZanMiguel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka