Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Western ni som håller på med westernridning, rider ni lätt när ni travar och i fältsits under galopp? 2
Svar
26
· Visningar
2 917
Senast: Gilly
·
I
Dressyr Hoppas jag inte har lagt tråden på fel ställe. Jag har en ettårig hingst av ponnyras som visats på utställningar i sommar, han har... 2
Svar
20
· Visningar
2 448
Senast: ior
·
R
Western Vilka skall dit och vad skall ni rida för klasser?? :d Propp: http://www.westernryttarna.se/PropKMokt2007.pdf MVH Malin!
Svar
6
· Visningar
1 102
Senast: roping-malin
·
Körning Jag har fått erbjudande att hjälpa folk inom körning. Iallafall, jag har fått erbjudande att hjälpa folk att fixa selar, körlektioner... 2
Svar
29
· Visningar
2 780
Körning Kvitter kvitter! Bara tvungen att dela min glädje, ska på helgkurs hos Hans Sidbäck med den lilla anglon. :banana: 2
Svar
20
· Visningar
2 429
Senast: a_c72
·
M
Trav Jag har aldrig hållt på med trav eller travhästar men kom och tänka på en sak som jag inte riktigt kan släppa. Alla duktiga bukelister...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: mumlan81
·
K
Hoppning hej jag ska vara med på km i hoppning och undrar hur högt LC är.Och har ni några bra och fina tips som man kanske kan använda till...
Svar
11
· Visningar
1 100
Senast: mariposa
·
H
Islandshäst min blivande foderhäst som är en islänning kan inte trava, hur kan man lära henne det? har sett henne trava i hagen. en bit efter vi... 2
Svar
20
· Visningar
2 339
Senast: chrysler
·
Islandshäst Hej! Vad rider ni med för sadlar?? Finns det några bra ni rekomenderar som inte tar alla ens pengar?? ;) Har någon provat bomlöst... 5 6 7
Svar
130
· Visningar
13 338
Senast: ari
·
M
Islandshäst Hej! Eftersom jag inte är islandshästryttare/ägare själv har jag blivit förvånad över en del påståenden som en bekant som har... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 927
Senast: chrysler
·
J
Hoppning Morr, unghästen har vuxit ur sin sadel, så nu måste en ny införskaffas :crazy: Han har breddat sig ordentligt, så en vid bom är ett...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: jordgubba
·
J
  • Låst
Hoppning Var på en hopptävling idag och blev så arg. Det var en ponnyhoppning och jag blev så förbannad på alla ponnyryttare som sitter och rider... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 270
Senast: LenaH
·
C
Övr. Grenar den 7 oktober på munktorps gård kl 10.00 bär det av i ca 2,5 timme... va jag längtar... finns inge roligare än å rida jakt!!! fler som...
Svar
4
· Visningar
1 224
Senast: makejo
·
L
Hoppning Hej! Ska vara med på klubbhopp. med min 24:åriga foderponny och undrar:får man ha benlindor?
Svar
7
· Visningar
1 149
Senast: Clash
·
Hoppning Kära bukare, här kommer dagens i-landsproblem... :angel: Jag ska köpa en ny hjälm inom det närmsta, men det är ju såååå svårt att... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 702
Senast: BernT
·
S
Hoppning Jag vet inte vad jag ska göra. Min häst är jätte osäker vid hoppningen. Han stannar på ALLA nya hinder. Han går inte änns över bommar på...
Svar
2
· Visningar
1 883
Senast: mackan
·
Western Syrran och jag köpte den här gamla sadeln för ca 12 år sedan, allt vi vet om den är att förra ägaren köpte den i New Jersey men att den...
Svar
13
· Visningar
1 307
Senast: Lenita
·
Western Halloj gott folk. Var de nån av er som var ivartofta och tittade el tävla? Jag såg iallafall 2st syskon med barbiehästen. Stannade...
Svar
9
· Visningar
1 253
Senast: Elanor
·
Körning Undrar hur mkt vikt en stor häst kan dra i en rockard? Skulle jättegärna vilja köra ut tillsammans med min sambo. Han väger dock strax...
Svar
10
· Visningar
1 136
Senast: schelin_j
·
F
Körning Äntligen har vi en ny sele! :) :banana: Så nu har jag packat ner den gamla "skitselen" i en låda och vill aldrig mer se den ;) Är...
Svar
19
· Visningar
2 445

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Dalmatiner

Hästrelaterat

Tillbaka