Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Övr. Grenar Jag har från och till varit intresserad av att prova tornerspel. Nu ska det tydligen starta en grupp i sörmland? Nånting med bock hette...
2
Svar
25
· Visningar
3 979
Senast: Chevaleresse
·
Övr. Grenar :confused: Vart har Hambo tagit vägen? Såg att det var en ny moderator här. Varför?
Svar
4
· Visningar
989
Senast: shady
·
V
Övr. Grenar ja har en shettis som ja vill ställa upp i ponnygalopp me...hur mkt får ryttaren väga o vad krävs?? hur "anmäler" man sej till en...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: Zephia
·
I
Övr. Grenar Nu är min nya pålle på väg till stockholm,täby,han anländer kl 18.00 der och jag kan knappt vänta,jag går på nåler här, det skall bli så...
Svar
10
· Visningar
1 336
Senast: Icebabe_1
·
G
Övr. Grenar Vem är bäst`? Vem är dagens stjärna??!! :D :bump: :bump: :bump:
Svar
15
· Visningar
1 155
Senast: GoddessOfLove
·
M
Övr. Grenar Hur får man upp konditionen på sin polle på bra sätt? Hur fort går de att bygga upp kondition på en häst?
Svar
1
· Visningar
1 208
Senast: charity
·
Övr. Grenar Två år ganska precis sedan förra läkarbesöket hos AH. På den tiden var jag sned, lutade åt vänster, hade brister i balansen och kände...
Svar
3
· Visningar
1 494
Senast: Gumman
·
I
Övr. Grenar fick kontakt med en tjej här som hadde jobbat på stallen som jag skall få min häst ifrån. malmö eller skåne tror jag. den tjejen chattar...
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: Cavat_
·
L
Övr. Grenar hej allihop! är det någon som vet vad galoppbutiken vid täby heter? letar efter en beg galoppsadel, kanske nån vet vart man får tag på...
Svar
4
· Visningar
1 289
Senast: charity
·
M
Övr. Grenar undrar vad det innebär med tornespel? vad gör man? kan man ha vilken hästras som helst? berätta allt in i minsta detalj är jätte...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 850
Senast: Sammet
·
Övr. Grenar ska praoa på täby veckorna 19-20 hos nån som heter Peter..nån som vet vem det är?? :confused:
Svar
12
· Visningar
1 647
Senast: Chough
·
Övr. Grenar Vet du?! Det är Maria och Red Simba du har på din användarbild! Kolla: blå-vitt med blåa prickar på det vita. Fux-häst...
Svar
8
· Visningar
1 134
Senast: Seabaz
·
R
Övr. Grenar lägger tråden här också.Min dotter har fått epilepsi.Bör jag,ska jag låta henne fortsätta rida och hålla på med hästar?Hon får bara små...
Svar
4
· Visningar
1 553
Senast: Cronis
·
Övr. Grenar Förening för nordsvenska och varmblodiga travare som omskolats till ridhästar! Finns det? Om inte, finns intresset för att skapa en...
2
Svar
32
· Visningar
3 030
Senast: ika77
·
M
Övr. Grenar Finns det träningstävlingar/lokala tävlingar i ponnygalopp liksom för att bara få prova på de? Vad måste hästen ha på sig på ett löp...
2
Svar
28
· Visningar
3 007
Senast: miss_willow
·
Z
Övr. Grenar Jag bara ÄLSKAR galoppörer!! De är så fina, tänk att få flyga fram över en äng på ett riktigt fullblod!! Jag drömmer om att få bli...
Svar
15
· Visningar
1 393
Senast: Morran
·
B
Övr. Grenar Har nyligen inskaffat en pulsmätare, en bra uppfinning det där. Ska nu kolla upp pållarnas vilopuls, arbetspuls samt maxpuls, maxpulsen...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: BJÖRKIS
·
T
Övr. Grenar Undrar lite grann: vad är maxvikten för någon som tränar galopphästar? Hur fort galopperar de flesta hästarna i löp? Vart kan man köpa...
Svar
10
· Visningar
1 329
B
Övr. Grenar Någon som kan berätta lite om shettisagility? Vad är det för hinder, vad ska man träna på? Regler och bestämmelser, var kan man få tag i...
Svar
14
· Visningar
2 983
Senast: Dragonfruit_
·
T
Övr. Grenar I boken Seabiscut står det att en jockey för att få stopp i slutet av ett löp "stod upp i stigbyglarna (...)och lade all sin vikt i...
Svar
9
· Visningar
1 072
Senast: Vicku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp