Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Övr. Grenar Någon som ska till den här middagen den 14/2? Är det långklänning som gäller?
Svar
10
· Visningar
1 052
Senast: seefee
·
Övr. Grenar Hur mycket kostar det egentligen att anmäla och starta sin häst i ett lopp?
Svar
3
· Visningar
1 271
Senast: Snuffsan
·
S
Övr. Grenar Han tjänade 18.000 dollar. Kul va! Halfsong blev tyvärr distanserad, men nu har hon åtminstone ett lopp i kroppen! Kom igen, gumman...
Svar
6
· Visningar
957
Senast: shady
·
P
Övr. Grenar Guuuuud vad jag läääängtar till att tävlings säsongen i galopp ska börja!! :crazy: Pållen me,han ääääälskar att sträcka ut på täby...
Svar
1
· Visningar
928
Senast: charity
·
P
Övr. Grenar jag har funderat på att ta lektioner i voltige(lite) finns ju sånt i svenljunga, men är lite osäker... nån som håller på om kan tänka...
Svar
2
· Visningar
1 371
Senast: pigleton
·
B
Övr. Grenar Finns det nån hemsida för/om fd galoppörer? precis som det finns en sida om ridtravare. *cia* :banana:
Svar
6
· Visningar
2 109
Senast: zeppelin
·
T
Övr. Grenar Hejsan! Jag undrar om det finns några som vet om några bra ställen där vi skulle kunna få visa upp våra vackra American Saddlebred...
Svar
5
· Visningar
1 694
Senast: _Viva_
·
O
Övr. Grenar hur fort går det i ett tävlingslöp? hur gammal får en galopphäst vara? :confused: :banana:Mari :bump:
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: Juvelflickan
·
P
Övr. Grenar Hej! Jag undrar hur ung en shettis får vara som yngst när man startar ponnygalopp med den :confused: Vet nån??
Svar
10
· Visningar
1 350
Senast: PONNY_LOVER
·
S
Övr. Grenar Skulle vilja prova på att rida bruksridning med min islänning, antingen på en kurs eller tävling. Är det någon som har några tips max 10...
Svar
5
· Visningar
1 363
Senast: Asfolath
·
L
Övr. Grenar Sulle du vilja prova på tornerspel? Vi kommer att ha öppna träningar i mitten av varje månad i Knivsta eller Gottröra. Det du behöver är...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 621
Senast: LäderBjörn
·
S
Övr. Grenar Jeg blir ofte litt sliten midt i ryggen når jeg rir. Særlig ubehagelig kan det være å sitte ned i trav. Men i dag red jeg uten sal, og...
Svar
2
· Visningar
1 169
Senast: sleepy
·
B
Övr. Grenar Är väldigt nyfiken på att veta hur långt ni har kommit med era 3-åringar? Själv har det varit väldigt taskigt underlag här hemma under...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: BJÖRKIS
·
B
Övr. Grenar Har två små ston som nu 2004 blir 2 år. Skulle vilja ställa ut dom och undrar hur jag bär mig åt för att hitta de olika utställningarna...
Svar
16
· Visningar
1 497
Senast: Gisburne
·
M
Övr. Grenar HEJSAN!DET ÄR JAG SOM HAR SKRIVIT TRÅDEN RYGGPROBLEM DOLDA HANDIKAPP. I snart 8år har jag letat efter en tränare som kan hjälpa mig...
Svar
6
· Visningar
1 423
Senast: mirjada
·
C
Övr. Grenar Jag har en pappa med MS. Dvs. många av hans muskler är försvunna. Nu kan han inte gå och han har svårt att lyfta armarna. Det är inte...
Svar
4
· Visningar
1 251
Senast: Horsen
·
Övr. Grenar Och här kommer en idiotfråga!! :o :D När pensioneras galopphästar? En tjej i stallet påstod vid 5 år, men nog måste de väl få tävla...
Svar
5
· Visningar
1 718
Senast: The_Last
·
P
Övr. Grenar Har hört rykten om att man ska flytta tävlingsverksamheten från täby, det ryktas om heby och enköping som nya intressenter när det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 889
Senast: The_Last
·
Övr. Grenar Jag har köpt ett fullblod vilken gått löp, 10 st, de flesta på Täby. Han har två andra placeringar. Är det någon som vet var man kan få...
Svar
2
· Visningar
1 150
Senast: Nittionio
·
M
Övr. Grenar Igår kväll åkte de svenska hästarna till Dubai. Halfsong, Aramus och Diegos tre. Sicket äventyr.
Svar
3
· Visningar
993
Senast: Love_Lee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp