Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Min pappa vill ha lektioner i horsemanship samt lite westernridning (men han har ingen ridbar häst). Och jag vet inte hur jag ska kunna...
Svar
4
· Visningar
1 442
Senast: Poudel
·
Dressyr Jag har ett problem som nu blivit för stort. Jag har en 5 årig d-ponny som är lite framtung. Jag har svår att sitta avslappnat och...
Svar
2
· Visningar
764
S
Trav Tänkte få igång en diskussion om snarbett! Har själv en häst som blir tokhet på banan då och då, och då menar jag tokhet, klarar man...
Svar
8
· Visningar
1 353
Senast: ghost
·
I
Islandshäst Någon som har något tips på vilka sadlar som kanske kan passa en häst med jätte kort och spikrak rygg? Just nu har jag en Bennis... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 032
Senast: Linnerle
·
K
Distans Hur tränar man en häst inför Distans på bästa sett? Tacksam för svar =)
Svar
1
· Visningar
929
Senast: Stopek
·
B
Western hej e lite förvirrad angående APHA poängen. Finns där någonstans på APHA´s hemsida vart att man kan kolla hur många poäng man har?
Svar
1
· Visningar
921
Senast: Wild Rein
·
M
Dressyr Känner mig just nu som en nybörjare igen. Har provat en ny tränare två gånger nu. Men min gamla tränare rider jag i ganska samlat tempo... 2
Svar
35
· Visningar
2 943
Senast: Sombre
·
E
Dressyr är det ingen halt i början på la:2:confused:
Svar
16
· Visningar
1 945
Senast: PrinceFair
·
I
Islandshäst Hoppas att det är många som ska anmäla sig till Geysirs KM den 29 - (ev.30) sept ? Vore ju superkul om det kom mycket folk... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 599
Senast: dalla_4_ever
·
Western Jag var på min totalt andra Western tävling igår men då med min inridning, som vart riden första gången för 9 månader sen vi var på... 2
Svar
25
· Visningar
2 351
Senast: busigdemon
·
E
Körning Vilket är det minsta måttet man kan ha på ett ridhus om man skulle anordna en träningstävling i dressyr? Är det överhuvudtaget möjligt...
Svar
2
· Visningar
927
O
Hoppning Om ni fick välja exakt vilken stam ni skulle vilja ha på en hopphäst, vad skulle ni välja? Vore väldigt intressant:) Jag kan väl... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 359
Senast: Libertas
·
B
Islandshäst Försöker mig på en ny tråd då... Ni har ju försökt hjälpa mig lite iaf med lite tips och råd... Om det är någon som har... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 339
Senast: ÓskAnna
·
M
Trav Undrar om någon här använt sig av honom i år. Min märr är dräktig med honom. All info, åsikter mm är av stort intresse. :idea: Tacksam...
Svar
1
· Visningar
1 027
Senast: His Majesty
·
Islandshäst Har planerna på att börja tävla Drafnar i FS1 också denna säsong kanske och nästa :) Men vilka tävlingar brukar hålla även i dressyr... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 111
Senast: Ryver
·
Z
Övr. Grenar Finns det? Det blir väl svårt att komma på shettis tävlingar, hindren behöver väl vara lite större? Eftersom jag nu bestämt mig för att...
Svar
10
· Visningar
1 487
Senast: Zab
·
Dressyr Jag har en häst som egentligen är mer av en hopphäst, men jag har insett hur roligt jag tycker det är med dressyr! Hon är duktig och...
Svar
12
· Visningar
1 175
Senast: Malinigbg
·
A
Dressyr Enl. Ridsportförbundets anvisningar så får inte stången vara längre än 10cm, vad är min-gränsen då? 0-cm? Men det måste ju fortfarande... 2
Svar
24
· Visningar
2 648
Senast: Anna_
·
H
Western Hej! Jag kan ingenting om western men jag har börjat bli lite intresserad av det nu så nu vill jag veta mer :) Vad är en D-tävling...
Svar
7
· Visningar
1 015
Senast: Elanor
·
C
Islandshäst Som rubriken säger. Vad för typ av pelhambett föredrar ni och varför? Och en liten extra fråga. Vad är egentligen skillnaden mellan...
Svar
1
· Visningar
1 806
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka