Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Det är ont om klubbdressyrar på min klubb och jag börjar fundera på om man "får" vara med på lokaltävlingar även om man har en häst som...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: PrinceFair
·
Körning Som rubriken säjer, jag behöver veta hur långa skaklar jag ska ha till min fjording då jag antagligen måste ha ny vagn till henne...
Svar
9
· Visningar
8 282
Senast: Bismark
·
Hoppning nån som vet var man kan köpa dom????dom i läder med fårskinn i???är bara sååååååååååå snygga
Svar
14
· Visningar
1 046
Senast: Baddy96
·
F
  • Låst
Dressyr Eftersom, tråden låstes startar jag en ny ang ämnet och då får vi väl snällt försöka hålla oss till det då. För visst är det intressant... 15 16 17
Svar
325
· Visningar
22 293
Senast: break_a_leg
·
Körning :confused: Undrar lite hur länge brukar "gummerade järnhjul" hålla innan man måste "regummera" dem igen???? Normal körning ca. 2-3 ggr/v.
Svar
5
· Visningar
1 041
Senast: Vindelkusken
·
Hoppning Ni som har denna sadel har ni varit nöjda? Vart köpte ni den? vad kostade den? Lägg gärna in bild på eran sadel. :bump::bump::bump:
Svar
2
· Visningar
1 720
Senast: Cita
·
B
Körning Har en 3 årig Gelderländer på foder som vi gärna villköra in. Bor i Göteborg. Finns det någon kunnig i trakterna man kan antlita och ta...
Svar
9
· Visningar
1 425
Senast: BIGmamma
·
G
Hoppning Varför händer inte mer på hopphingst sidan? Vi tappade hingstar med hundratals ston och massor av meriter förra året, var finns... 12 13 14
Svar
275
· Visningar
28 293
Senast: starstruck
·
N
Trav vad är skilnaden mellan B lopp , P 22 och p 21 lopp ?:confused:
Svar
4
· Visningar
4 474
Senast: anethe
·
F
Hoppning Hej skall köpa en ny hoppsadel till en häst med hög manke, vad rekomenderar ni mig att prova? 2 3
Svar
46
· Visningar
6 808
Senast: Fjanton
·
Dressyr Vad ska man titta på hos en 1- eller 2åring som ska användas till dressyr? Hur långt klarar man sig på tex bra stam? (Läste ju att några...
Svar
7
· Visningar
1 569
Senast: Pilot
·
B
Dressyr Nu behöver jag era tips hur jag ska komma ur en ful ovana jag fått.. Jag har sadlat om från att satsat på hoppning till att övergå...
Svar
9
· Visningar
1 073
Senast: Pilot
·
Dressyr Jag måste vara helt nördig, men hittar inte vissa återförsäljare och deras sadlar. De sadlar jag vet om med singelkåpa är Pariani...
Svar
17
· Visningar
2 088
Senast: Zahlo
·
Dressyr Var kan man hitta information om dessa sadlar förutom på Ridin där det inte heller står nåt. Har letat och letat, nu behöver jag er... 2
Svar
20
· Visningar
6 418
E
Tävling Hittar inget bra svar på min fråga någonstans. Har inget TR och tänker inte köpa något än heller förrän jag börjar tävla. Men Det...
Svar
14
· Visningar
1 560
Senast: emgard98
·
Körning Ska köra in mitt halvblodssto, men behöver en sele! Just nu har jag bara använt mig av en vanlig bröstsele! Men nu när jag ska sätta...
Svar
6
· Visningar
1 257
Fälttävlan Vilka ska dit? Det verkar som om det inte är helt fullt med anmälningar enligt hemsidan. Men någon mer än jag ska väll dit och skutta... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 557
Senast: Camomill_
·
Dressyr Då var det dags att köpa sadel, min ärpå tok för böjd för Sessan. Vill nu ha tips och råd vad som kan vara värt att prova. Rider i...
Svar
13
· Visningar
5 061
Senast: Jochanda
·
Dressyr Hm sitter och funderar fram o tillbaka. Har sedan en månad tillbaka en ny häst, 4 årig vallack som är inriden och grundriden hos...
Svar
7
· Visningar
1 125
Senast: __Stilett__
·
Trav Martha! Har du sett detta! :bump::) En trevlig länk.
Svar
13
· Visningar
1 390
Senast: Stairwaytoheaven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Tillbaka