Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western 1. Ska man ha plastrong i Hunter, eller räcker det med bara skjortan? 2. Det står att vojlocken ska vara vit eller "natural". Vidare...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: wrangler
·
Hoppning hejsan! Vad är det för avstånd som gäller mellan bom och hinder när man ska ha en bom innan hindret? både i trav och galopp... :)
Svar
5
· Visningar
1 341
Senast: Cissi_K
·
E
Islandshäst Hej! Min häst har exem och jag vet inte vad jag ska andvända för salva. Snälla hjälp mig. Han är en islandshäst!:confused:
Svar
10
· Visningar
1 317
Senast: sthu
·
Hoppning Nu behöver jag hjälp från erfarna anmälningsblankettifyllare innan jag blir helt galen!:D Jag brukar hjälpa till med att anmäla min...
Svar
5
· Visningar
1 157
Fälttävlan Vem ska dit? Jag ska dit och rida 90-klassen. Skulle eg ha ridit 100 men eftersom vinslöv blev inställt så rider jag 90 här och sen 100... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 546
H
  • Låst
Dressyr Hur är nu reglerna på en dressyr tävling? får man rida med ett två delat gummibett eller är det bara järnbett? Fråga imed att det är så...
Svar
1
· Visningar
855
Senast: Unica
·
Western In med bilder på era träns! Show som vardag, visa! Ska köpa nytt till unghästen och vill ha lite tips:banana: 2
Svar
33
· Visningar
3 056
Senast: Mirre
·
E
Hoppning Jag ska snart börja tävla lite smått med min foder häst men har inte hoppat bana nån som har något tips?:confused: Tack på för...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: GotAsecret
·
T
  • Låst
Dressyr Hej! Vad är det för skillnad på en lokal dressyrtävling och regional? //Tottan
Svar
2
· Visningar
812
Senast: tottans
·
Islandshäst Jag har en häst som är VÄLDIGT lång, både rygg och hals. Hon blir gärna tung i framdelen, krullar ihop sig eller alternativt kör ut... 2
Svar
21
· Visningar
6 047
Senast: sambaengi
·
Western Jag skall flytta till ett stall där dom rider western, jag kan inget om detta. mitt sto har jag ridit till själv, hon kan typ inget...
Svar
6
· Visningar
1 154
Senast: Evita_peron
·
Hoppning Jag har en välhoppande häst, han hoppar med hela ryggen & har fin teknik. Problemet är att jag är van vid hästar med lite flackare...
Svar
10
· Visningar
4 639
Senast: Hotandspicy06
·
Tävling Hej just hemkommen från Norge, vad är reglerna i sverige nu för tiden då det gäller sponsor logga på schabrak under täving på stor häst...
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: nocki
·
  • Låst
Dressyr Det är med intresse jag följer tråden med Anky clinicen.. ..det jag däremot är lite fundersam över och vill lyfta ut för att räta ut... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
8 965
Senast: break_a_leg
·
Trav För inte så länge sen körde jag för allra första gången. Jag fick köra en varmblodig travare vid namn Intention, som tidigare gått på...
Svar
8
· Visningar
1 225
Senast: dolphinsmile
·
Western Vem ska dit och i vilka klasser ska ni vara med? 2
Svar
21
· Visningar
2 030
Senast: bright_sara
·
P
Hoppning Ja va o. hoppträna ida, en av de första gångerna ja hoppa "på rikit" xD Alltså ja ha hoppa några gåner förut, men int träna o. om en...
Svar
7
· Visningar
1 102
Senast: super_fantan
·
L
Dressyr Jag får aldrig till snygga knoppar...De blir aldrig bra. Kan man strunta i att knoppa eller är dressyrtävling=knoppad man? 2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 624
Senast: super_fantan
·
M
Hoppning Hur är det nu igen (inte tävlat på länge o inte tillgång till TR för tillfället). Sto 7 år till våren, ej tävlad tidigare och har...
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: trazel
·
Western Jag är helt nybörjare på westernsadlar men vill köpa en för att rida ut i. Vad ska man ha då ? Börjar man titta finns det ju massor...
Svar
7
· Visningar
1 853
Senast: abc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Stockholms skärgård
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur