Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Är det någon som har koll på om det finns någon duktig sadelutprovare, inte alltför långt från Göteborg? Pålla har ju växt till sig...
Svar
5
· Visningar
1 343
Senast: Amazon
·
Dressyr Ja nu har jag en fråga. När det gäller hoppning på "ungponny" så vet jag att jag som är över 18 år få tävla ponnyn i avd B (om det EJ...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: Athenalover
·
F
  • Låst
Dressyr Detta har säkert varit upp förr men.... Jag vill se/ha förslag på snygga tävlingschabrak (dvs vita) gärna av det lite mer exklusiva...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: fjordtokan
·
Trav Har ett sto på 167 grova modellen. Är efter Smacher u Exciting me Mamman är bekväm av sig och mycket lugn. Så behöver en hingst med...
Svar
6
· Visningar
1 112
Senast: skog_maria
·
T
Trav Kontakta ATG för att försöka påverka dem att visa den norska direkt kanalen via atg:s sida. Jag har gjort detta och de skulle skicka...
Svar
11
· Visningar
2 346
Senast: Giantchill
·
B
Trav Sökandet efter nästa års travresemål fortsätter. Då jag bara varit på trav en gång i Italien, på San Siro i Milano, så behöver jag nu...
Svar
12
· Visningar
4 105
Senast: Stef
·
K
  • Låst
Hoppning hej jag undrar vad LC bed A:0/A:0 två faser är för höjd?
Svar
2
· Visningar
930
Senast: MovieStar
·
Distans Liten användamanual för er som inte tittat in där: På SvRF:s databas matas resultaten in från REGIONAL ritt och uppåt. Alltså gäller...
Svar
5
· Visningar
1 764
Senast: Madde71
·
Trav Från travsport.se: "Stor satsning på de aktiva 2008 070924 kl 12.25 Det blir en stor satsning på de aktiva nästa år. Över 90 nya...
Svar
16
· Visningar
1 383
Senast: via
·
Islandshäst Smyger in på ert forum lite.. Finns det nån enda islandsadel som finns då bred som 125-130 grader? Finns inte bland "vanliga" sadlar... 2
Svar
25
· Visningar
2 600
H
Hoppning Jag har haft min 16åriga arabpojk i ca 9 månader nu. När han kom hade han inte varit "uteriden" på ett tag så han var såklaert helt...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: Chronicle
·
A
Hoppning Ännu en kavajtråd ifrån mig:p SRY! Men var kan jag hitta en mörkblå(marin) kavaj med klarblå krage? Ni på buke, som vet :D 2
Svar
27
· Visningar
2 127
Senast: Kolsyrad
·
Islandshäst Satt och kollade igenom alla domarkommentarer här om dagen. Utslutande skriver alla OK (takt, tempo osv) Det är sällan man får bra... 2
Svar
32
· Visningar
5 093
Senast: islandforever
·
S
Fälttävlan jahpp, då har jag varit på fältävlan med Kelly :D det var den 8-9 september men filmen kom in på datan i går så lägger ut den nu :P... 2
Svar
25
· Visningar
2 581
Senast: Svintan
·
Western Angående Harvest Festival, så finns det någon här som skulle kunna erbjuda boende fredag-söndag för mina två stalltjejer, 19 resp 20 år... 2
Svar
31
· Visningar
2 958
Senast: åke
·
Western Ja..som rubriken säger. Nedan får ni ett litet smakprov på min ev. nästa stjärna;). En haflingerkille på 12 år, än så länge gudasnäll... 2
Svar
24
· Visningar
2 283
Senast: åke
·
G
Dressyr Hej! Jag undrar om dessa stövlar är godkända i dressyrtävlingar på klubb- och lokalnivå...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: gurka
·
P
Islandshäst Hur är det egentligen med att hästarna äter ekollon. På vilket sätt kan de bli dåliga. Är det farligt eller inte så mycket. Hört mkt om... 2
Svar
31
· Visningar
3 876
G
Dressyr Hejsan! Jag har en fråga.. I vår ska jag vara med i allsvenskan, div II, regional och jag undrar lite över om man fpr ha leggins(läder)...
Svar
11
· Visningar
986
Senast: Gilraen
·
R
  • Låst
Trav Giant Diablo 1:08:5 :banana::banana: Jag har alltid älskat den hästen:love:
Svar
1
· Visningar
833
Senast: beautyy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?