Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Ja.. Rubriken säger väl allt?? :D Jag ska tävla på söndag. Jag förbereder mig genom att tänka på hur jag ska rida, försöker hitta... 2
Svar
23
· Visningar
3 288
Senast: boccia
·
Western Jag ska inom kort låna ut min häst på foder, hon har tävlingslicens för livstid. Fodervärden bor ca 40 mil ifrån mil. Gäller...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: pitchi
·
P
Dressyr Jag har jätte problem med min sits, vet inte hur jag ska bära mej åt med skänklarna. sitter jag ner och har fötterna i stigbyglarna så... 2
Svar
24
· Visningar
2 516
D
Trav Hur lägger ni upp träningen med ett kallblod som har svårt med travet? Har ingen sån nu.. men tippar på att det blir sån träning för...
Svar
7
· Visningar
1 202
Senast: MontéBruden
·
Dressyr Efter allt hallå om tyskan som misshandlade sina hästar började jag fundera, var går egentligen gränsen för att det inte ska vara okej...
Svar
11
· Visningar
1 350
Senast: BecauseOfYou__
·
D
  • Låst
Dressyr Någon som vet någon hemsida där man kan få se dressyr programmen 2007 ??:smirk:
Svar
1
· Visningar
900
Senast: Vira
·
G
Trav Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig, men jag gör ett försök! Jag var in på banan i förrgår med min fyraåring. Det var... 2
Svar
23
· Visningar
5 083
I
Hoppning HJÄLP Jag har ridigt i flera år nu. Har haft sköthäst,medryttarhäst, samt två foderhästar. Nu innan jag har en ny häst, som blir...
Svar
5
· Visningar
1 103
Senast: Raider_
·
Trav Jag är helt nybörjare inom trav och nu är det så att jag har ett travsto som är dräktigt med Com Hector. Stoet är efter Big Spender och...
Svar
11
· Visningar
1 197
Senast: ghost
·
S
Dressyr letar ny sadel till min frieser. Dressyrsadel. vill ha en sadel som inte känns hal att rida i. Som även har stora knästöd (det är...
Svar
16
· Visningar
1 452
Senast: Hanna85
·
H
Körning fattar inget om det där URL mojängset... hmm.. hur gör man:confused::o
Svar
1
· Visningar
735
Senast: bonny
·
S
Islandshäst Hej, Jag har betäckt mitt sto som är konstaterad dräktig, och betalat språngavgift till hingsthållaren. Nu ringer hingstägaren mig...
Svar
4
· Visningar
1 252
Senast: snusmumrik
·
L
Dressyr Har problem med galopp, framförallt på böjda spår. I skogen och på ängarna kan pållen gå rakt fram i en fin och kontrollerad galopp, kan...
Svar
6
· Visningar
1 057
Senast: angelaL
·
Körning Ja ha.. NU ska mina buke inloggningsproblem vara lösta.. Datateknisk 18-åring ladda hem nåt och vips...MAGIC.. Ja de är då Krutrök...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: a_c72
·
P
Western Nu skulle jag behöva lite hjälp! Jag har börjat träna min fjording i rundkorall.En erfaren person var här och visade mig hur man går...
Svar
16
· Visningar
1 601
Senast: Tussemaja
·
M
Körning Hur märker man om man har kört sönder bogarna på sin häst.Jag har kört med bröstsele och loksele på min C-ponny.Hon verkar väldigt stel... 2
Svar
20
· Visningar
3 254
Senast: åke
·
T
Western Jag blev lite inspirerad av real_cowgirls tråd, så nu startar jag en egen ;) Nu är min häst dessutom skadad, och kommer troligen inte... 2
Svar
34
· Visningar
2 813
Senast: rocki
·
Tävling Om jag satt in pengar och skickat in uppgifter till ridsportförbundet om att jag vill ha en licens utfärdad, får jag, innan jag fått...
Svar
14
· Visningar
1 567
Senast: CCT
·
Dressyr hur sjutton förbättrar man sin armställning? jag har väldigt stora problem med att mina armar väldigt lätt blir alldeles för raka, och...
Svar
12
· Visningar
1 770
Senast: mariannesv
·
Dressyr Är det någon som har sådana stövlar? Funderar på att köpa sådana då dom nite var så dyra, men vill veta lite vad ni tycker om dom och... 2
Svar
29
· Visningar
4 971
Senast: Laivine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka