Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Så, dags för en Gärds-tråd kanske? Vilka ska dit, och vilka klasser ska ni rida? Jag kommer rida den * efter mycket om och men... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 173
Senast: Hunter
·
K
Dressyr är dessa godkända för tävling i dressyr?
Svar
2
· Visningar
946
Senast: Krukan
·
J
Hoppning Hittar inga pay n´jump eller dyl i närheten så kan man börja med att hoppa Lätt D med en 7-åring som aldrig tävlat? Absolut inte för... 2
Svar
21
· Visningar
1 938
Trav Idag fick jag träffa en massa hästar för första gången när vi skulle träna på böjprov. (utbildar mig till djursjukvårdare) En sak som...
Svar
2
· Visningar
1 009
Senast: via
·
Y
Islandshäst Får man rida med 10 mm skor runt om på tävling ? Är det tillåtet att ha ett 3-delat bett med fasta ringar och tungfrihet i lätt klass ? 2
Svar
22
· Visningar
2 061
Senast: Kiickan
·
C
Hoppning Jag har precis satt igång med engelsk ridning igen efter några år som westernryttare, detta pga hästbyte :) Nu undrar jag eftersom...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: CRJ73
·
Körning Hur stor är risken att hästen tappar fästet i branta asfaltsbackar ( på barmark, alltså)? Där min häst står går det inte att undvika...
Svar
5
· Visningar
1 239
Fälttävlan Nu är senior-truppen klar inför EM i Italien 13-16 september. Linda Algotsson Dag Albert Anna Hilton Viktoria Carlerbäck Katrin... 6 7 8
Svar
155
· Visningar
15 507
Senast: Mrs L
·
Dressyr Ja ni ser frågan.. :) Min häst älskar att gå i rund och djup form. Får han välja själv hur han vill gå samt är avspänd och lösgjord så... 2
Svar
39
· Visningar
3 688
Senast: lasseman
·
L
Körning Jaha, så hände det då, första olyckan!......:eek: Igår när jag var ute och körde så välte vi med vagn och allt, :crazy: men lugn, allt...
Svar
5
· Visningar
1 136
Senast: Zarro
·
L
Islandshäst Skall helklippa Lilla T snart så ja måste införskaffa lite täcken men jag har ingen koll alls. Detta är vad ja hade tänkt mig. Innom...
Svar
7
· Visningar
1 166
Senast: Ryver
·
Körning Har ni några bra tips på hur man ska göra då ens häst varje gång man är ute och tömkör vänder om ett x antal ggr.Ibland börjar han...
Svar
9
· Visningar
1 325
Senast: Zarro
·
Körning En knasig fråga kanske men... Min Big Money Pellini som GÄRNA har täcken på sig har tydligen HELT fel form för att normala täcken ska...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: a_c72
·
Dressyr Någon som ska dit? Tävla eller titta? Någon som har varit där förut?
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: Salinero
·
S
Hoppning & vilka är inte det? Nu pratar vi lokal nivå. Inga större tävlingar dvs. Skulle t.ex en "steeds highlander" från h**ks vara godkänd...
Svar
3
· Visningar
1 176
Senast: Sorbe
·
D
Distans Är lite nyfiken hur det gått för era femåringar som har gått CR under 2007 och vad ni har för planer för dem under hösten och vintern...
Svar
18
· Visningar
1 991
Senast: Desert_Wind
·
U
Western Brukar ni träna era hästar med olika saker så de inte ska bli så rädda för nya grejer? Vad har ni för övningar? grejer? Hur trafik... 2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: ullis25
·
S
Körning vart hittar man återförsäljare till globusrockards eller liknande rockards i västra götaland ? Funderar nämligen på att eventuellt köpa...
Svar
9
· Visningar
939
Senast: Underbar
·
A
Trav Kommer hem efter en lång dag på jobbet och sätter mig i soffan för att kolla inspelningen av V65 för jag vill se Going Kronos lopp...
Svar
5
· Visningar
1 069
Senast: Mannagrynet
·
Dressyr Har inget Tr och tänkte vänta tills näst år att skaffa. Men jag undrar om någon kan upplysa mej om Hur många klasser man får rida en...
Svar
3
· Visningar
762
Senast: cambello
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka