Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Dressyr En liten fråga:vad är lagom framridning?,LB:1 2
Svar
23
· Visningar
2 642
Senast: Krukan
·
C
Trav Jag går och funderar på att köpa kallblodstravare (för att ha som allroundhäst, ridning och hobbykörning), och är nyfiken på vad de...
Svar
19
· Visningar
2 408
Senast: Fnobby
·
Hoppning Hur många får man ha på lokal hopptävling innan man blir utesluten?
Svar
7
· Visningar
1 015
Fälttävlan Får man tävla med det i terrängen?
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Cashmir
·
Western Halloj! Jag har hört att Paint Em som går i Kreuth/Tyskland nu ska sändas på webb tv. Men jag kan inte hitta det någonstans på nätet...
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: _Smulan_
·
Trav Är det någon som vet vart man hittar anmälningslistor och startlistor till Ålandstravet, jag är ju nyfiken om min pojke kom med ! /Cetzy 2
Svar
21
· Visningar
2 212
Senast: peak
·
S
Körning Har ni någon bra att rekommendera för omkring 1000 lappen? Har kollat lite på Hööks bruna och en liknande Globus har. Någon erfarenhet...
Svar
9
· Visningar
1 392
E
Western hej :) jag har fått upp intresset för den underbara grenen western.. men behöver lite hjälp, de är så här att jag letar sadel till min...
Svar
3
· Visningar
1 238
Senast: Gilly
·
F
Hoppning hej, här är en tråd där man visar bilder på sin/sina hästar å så får andra säga vad tkr om deras hull och muskler, vad som ser bra ut... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
9 273
Senast: piupau^^
·
A
Hoppning Jag bara älskar bling bling på hjälmarna :bump: är det någon som har lite bilder på några? eller vilka som gör det på hjälmarna? Såg... 2
Svar
28
· Visningar
4 038
Senast: Mazarinen
·
M
Hoppning Alltså har nu sett flera stycken ryttare och häst som har bomlös sadel när dom hoppar:confused:alltså det kan ju iten vara bra på något...
Svar
9
· Visningar
1 467
Senast: hopp_o_galopp
·
Övr. Grenar En häst tränad av Bendik Bö har lämnat ett positivt prov enligt Travronden. Det var positvt på koffein, vilket hittats i fodret vid...
Svar
5
· Visningar
1 751
Senast: solros
·
Fälttävlan Var kan man hitta vilka som kvalta dit. Har letat förgäves på nätet. Vet att vi har en uppfödning som kvalat till Breeders, men skulle...
Svar
2
· Visningar
1 075
Senast: fio
·
Fälttävlan Var till Leksand i helgen och tävlade med min kallblodstravare, gick verkligen super trots en del missar i dressyren och 4 fel på... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 996
Senast: aprilia
·
S
Western Hittade westernsporrar med kula på bonanza. Är dom giltiga att tävla med?
Svar
16
· Visningar
1 367
Senast: SomethingCorporate
·
Hoppning Är det någon som har utrustning till er häst i dessa färger.Skulle gärna se bilder på dessa färger.Svårt med alla dessa bruna olika...
Svar
5
· Visningar
1 180
Western Jag har nu köpt mig en sadel men jag skulle vilja snygga till den lite grann för den är väldigt enkel. Var någonstans kan man hitta...
Svar
6
· Visningar
1 020
Senast: Kickis
·
Western Betäckte mitt eget sto med min egen hingst innan han kastrerades. Sitter här nu och funderar på det här med betäckningsrapporter. Det...
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: Kickis
·
Körning Som kusk har man ju inte lika lätt att hitta kurstillfällen som ryttarna har :( känner ni igen er??? Vad gör vi för att få upp...
Svar
1
· Visningar
1 013
Senast: Alma Braute
·
P
Islandshäst Var och provred ett sto i går för min kusins räkning och nu skulle jag vilja veta vad ni skulle batala för en sådan häst eftersom att...
Svar
16
· Visningar
1 959
Senast: fettso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka