Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Körning Spänner för uppe på gården som vi aldrig gör annars Jag hoppas ingen noterar avsaknaden av hjälm hos de vuxna... :crazy: Sen...
Svar
14
· Visningar
1 834
Senast: gadriel
·
H
Fälttävlan PUH, börjar blui nervös trots det är 2 veckor tills! :O Dom vita tävlingsbyxorna är insydda, för b"bättre passform":angel: Ny...
Svar
1
· Visningar
837
Dressyr Jo jag har insett att jag inte kan rida med ett svart träns och en brun sadel, så jag tänkte höra med er bukare, finns det något snyggt...
Svar
9
· Visningar
1 283
P
Hoppning Nån Som Kan Ge Tips På Bra HoppÖvningar ? / Pillan
Svar
3
· Visningar
856
Senast: annah0j
·
Islandshäst På SIF:s forum såg jag att någon sett en uppgift om att han skulle ha dött 2007, men att personen inte fått det bekräftat via WF. Jag...
Svar
5
· Visningar
2 835
Senast: diny
·
Trav Hur ser de ut nu? Hur går det för dem? :D här är våran ettåring! Hyltans Adora e: Good As Gold u: Aces Happiness ue: Tap In...
Svar
14
· Visningar
3 734
Senast: Netted
·
Fälttävlan Hade jag tänkt ta nästa år. Hur tidigt kan man ta det? Vår? Sommar?
Svar
6
· Visningar
1 123
Senast: Cashmir
·
E
Western Läste just på RTCS hemsida att Ranch Trail Cupen är inställd pga. för få anmälningar... Så synd när man tänkt åka ... Några fler som...
Svar
19
· Visningar
1 597
Senast: _Erik_
·
Western heeej.. Någon som kan mycket om repgrimmor ?? Jag fick knyta upp våran då den trasslat in sig en del. O nu skulle jag knyta om den...
Svar
4
· Visningar
1 306
Tävling Måste bara fråga detta!; jag vet säkert svaret, men vill vara säker ändå. Nu är det så att jag haft unghäst detta året o mestadels...
Svar
2
· Visningar
820
L
Distans Hej alla! Som nyfrälst distansbeundrare undrar jag lite om det mesta. Dels min första fråga: Vilka åldrar är det på...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: zero_3
·
M
Dressyr Någon som vet något om de är kandaret http://www.hastochhund.se/kandarträns-german-line-p-250.html? tycker ni de är snyggt? hur är...
Svar
8
· Visningar
1 199
Senast: stranger
·
Western Den 16 september så är det en D-tävling som arrangeras av Sjuhärad-Borås klubben. De har dock ingen hemsida och vet inte hur jag ska få... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 927
Senast: roping-malin
·
D
Islandshäst Var på tävling i går och såg en häst som såg låst i ena hasen (gissar spatt) och länd/kors. Den gick väldigt orent i allt utom bitvis i... 2
Svar
20
· Visningar
3 278
Senast: diny
·
Körning Äntligen har jag kommit igång att göra något med Kamé, min 3-åriga nordsvensk. I söndags var vår första gång på inkörningskursen...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: gadriel
·
E
Hoppning Första gången jag skriver på hoppforumet ;) Jag undrar om någon har några bra övningar till en häst (och ryttare) som inte hoppat mer än...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: Blackee
·
Trav när anser ni att en häst är redo för start? vad ska hästen klara av innan kval, start? intressant att höra olika åsikter.
Svar
2
· Visningar
959
Senast: Nebraska
·
B
Hoppning Har en fråga till er bukefalister. När tycker ni att en ryttare och ponny är redo för Msv A om ekipaget(varken inviduellt eller...
Svar
6
· Visningar
1 339
Senast: Blackee
·
Western Delar med mig av mina hjärtan Nezze Milla Talonay
Svar
10
· Visningar
1 083
Senast: gutenviks
·
F
Dressyr Hur ska man gå tillväga om man vill att hästen ska lägga huvudet framåt-nedåt. Jag vill att hon ska sträcka på ryggen och lägga nosen...
Svar
1
· Visningar
924
Senast: Ellyne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31